Home » Nieuwste Reviews

Nieuwste Reviews

Lidl Shop - Nooit iets kopen

0

Review:
Matras besteld. Twee keer thuis gezeten, geen matras. DHL product toen kwijt. Dagen later gevonden, mailtje dat hij onderweg is naar mijn huis. Van werk naar huis geknald. Oh sorteringsfout. Auto geleend, zelf opgehaald. ZIT ER EEN COMPLEET ANDER MATRAS IN!

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Slechte klantenservice, slechte levering (tussen 8 uur in de ochtend en 6 uur in de avond, zit je daar te wachten) en verkeerde communicatie (DHL track and trace sloeg nergens op, twee keer voor niks ene hele dag gewacht) en ook nog eens een verkeerd product geleverd. Wat krijg je als excuus? Een waardebon van 20 piek. Doei.

Annette Ho beveelt Lidl Shop NIET aan bij vrienden/bekenden

0 Reacties

Seats and Sofas - Jij krijgt gewoon 2-e hands meubel

0

Review:
Ik heb lederen hoek bankstel besteld bij Seats en sofas, en na 4 maanden wachten kreeg ik een bankstel die in meerdere plekken beschadigd ( leder bekleding) zelfs op een zitplek is zichtbare gerepareerde vlek ( blijkbaar was een gat). Heb op het zelfde dag bij de klantenservice gemeld (met foto’s ) en na een lange “doffe dialog” via e’mail (anders kan ik hun niet bereiken) na 10 dagen hebben ze besloten bankstel terug sturen naar de fabrikant. Kom op mensen , het gaat op leder bank met gewicht van bijna 500 kilo- en waar zit hun fabrikant- niemand weet ( zogenaamd niemand WEET) dus waar gaat mijn bankstel naar toe en waar word hersteld , en in welke stand krijg ik hem terug- op deze vragen heb nog steeds van hun geen antwoord gekregen. Klantenservice en de seats en sofas winkel zin absoluut NIET aan te raden, ze werken niet netjes zonder verantwoordelijkheid, hun meubel is absoluut geen kwaliteit. Echt Spijt gekregen. Zonde voor geld en tijd. Helaas...

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Heel veel. Wat voor ons ( klanten) hun zwakke punten- dat is JUIST hun Sterke punten. Zo maken ze winst van. Zo hun werk is gebaseerd- Klant heeft nooit gelijk.

Larisa beveelt Seats and Sofas NIET aan bij vrienden/bekenden

0 Reacties

Siebel Juweliers - Nooit meer siebel

0

Review:
Oorbellen gekregen voor mijn verjaardag van €50. Binnen een maand was de sluiting niet goed meer waardoor een oorbel gelukkig in huis uit gevallen was.
Om een lang verhaal kort te maken.
-Ik had beter met de oorbellen om moeten gaan volgens medewerker siebel.
-Afspraken die ze maken komen ze niet na. Ze bellen niet op de dagen wanneer ze beloven dit te doen.
-Medewerkers verschuilen zich achter 'de regels' en 'het hoofdkantoor beslist daar over'. Erg vervelend dat dan de communicatie tussen deze twee partijen binnen siebel ronduit slecht is.
-overleggen niet met de klant maar doen gewoon maar wat zodat je als klant ineens kosten maakt waar je niks van af weet.
Nooit meer siebel.

Tamara beveelt Siebel Juweliers NIET aan bij vrienden/bekenden

0 Reacties

Whirlpool - slechte service

0

Review:
wij hebben een kookplaat van Whirlpool 14 dagen in gebruik en deze heeft nu een kortsluiting. Whirlpool heeft deze na 5 dagen onderzocht en het probleem zit ergens in de plaat. Nu moeten er onderdelen besteld worden maar dat gaat 14 dagen duren. Wij vinden dit veel te lang en vragen voor een andere oplossing. Hier willen zij op geen enkele manier aan mee werken. De oplossing van Whirlpool is gewoon de verbinding verbreken als wij aandringen op een meer passende oplossing. Helaas staat bij Whirlpool de klant niet voorop maar meer hun eigen organisatie.

George beveelt Whirlpool NIET aan bij vrienden/bekenden

0 Reacties

Wonen Met Lef - HIER NOOIT BESTELLEN!

0

Review:
HIER NOOIT BESTELLEN!
Een bank besteld welke 8 weken levertijd zou hebben. Helaas werd de levering maarliefst 5x uitgesteld. Niet met een aantal dagen maar met 3 tot 4 weken.

Ik zou begrip kunnen hebben voor problemen vanuit de producent van de bank, maar Wonenmetlef doet geen enkele moeite om mij als klant op de hoogte te houden. Levering zou bijvoorbeeld plaatsvinden in week 2. Week 1 heb ik nog contact gehad en werd mij verteld dat ik mijn bank de volgende week gewoon kon verwachten. Op vrijdag middag van week 2 nog niets vernomen en zelf gaan bellen om vervolgens te horen dat het toch week 6 wordt! Dit zo 5 maal op rij waardoor we niet 8 weken, maar bijna een half jaar op onze bank hebben moeten wachten.

Hiernaast maken ze bij wonenmetlef, zelfs voor het verzenden van een bankstel van 1600,-, gebruik van een koerier die de bank op de stoep zet, bij je aanbelt, en bij het openen van de voordeur alweer in zijn bus zit om de straat uit te rijden.

Sterke punten:
Dat ik mijn bank uiteindelijk toch nog heb gekregen, meer niet.

Zwakke punten:
HIER NOOIT BESTELLEN!
Een bank besteld welke 8 weken levertijd zou hebben. Helaas werd de levering maarliefst 5x uitgesteld. Niet met een aantal dagen maar met 3 tot 4 weken.

Ik zou begrip kunnen hebben voor problemen vanuit de producent van de bank, maar Wonenmetlef doet geen enkele moeite om mij als klant op de hoogte te houden. Levering zou bijvoorbeeld plaatsvinden in week 2. Week 1 heb ik nog contact gehad en werd mij verteld dat ik mijn bank de volgende week gewoon kon verwachten. Op vrijdag middag van week 2 nog niets vernomen en zelf gaan bellen om vervolgens te horen dat het toch week 6 wordt! Dit zo 5 maal op rij waardoor we niet 8 weken, maar bijna een half jaar op onze bank hebben moeten wachten.

Hiernaast maken ze bij wonenmetlef, zelfs voor het verzenden van een bankstel van 1600,-, gebruik van een koerier die de bank op de stoep zet, bij je aanbelt, en bij het openen van de voordeur alweer in zijn bus zit om de straat uit te rijden.

Peter beveelt Wonen Met Lef NIET aan bij vrienden/bekenden

0 Reacties

Seats and Sofas - Oplichters

0

Review:
Begin December 2018 hebben wij 2 banken gekocht bij Seats and Sofas. Een 2,5 zitter met elektrische relax stand en 1 tweezitter met handmatige relax. Volgens de verkoopster (Kimberley) kwam deze bank standaard met handmatige relax en moest dus alleen bij de 2,5 zitter op de bon erbij staan dat er elektrische relax in moet. Ik heb dit nog speciaal nagevraagd. Banken worden uiteindelijk halverwege maart 2019 pas geleverd, maar in de 2-zitter GEEN handmatige relax. Kan gebeuren, wij gebeld, gemaild etc. maar de verkoopster blijft bij hoog en laag beweren dat deze bank niet met standaard handmatige relax komt. Wel zegt ze dat er andere modellen zijn die standaard met handmatige relax komen, dus ik denk dat ze in de war was maar toegeven ho-maar. Daarbij vertelde ze ons ook in de winkel dat er bij de elektrische relax motor een beveiliging in zit, dus dat hij stopt als er iets tussen komt. Wij in de winkel geprobeerd uiteraard maar van stoppen geen sprake. Geen probleem voor ons, maar duidt wel aan dat deze vrouw meer dingen zegt die niet kloppen. De manager heeft ons ook nog bevestigd dat wat deze verkoopster heeft gezegd niet klopt over de motor beveiliging.
Nou begrijpen wij dat Seats and Sofas liever geen hele bank terug neemt en dat hoeft van ons opzicht ook niet, maar we hebben GEEN ENKELE andere optie ter compensatie gekregen, omdat zij zeggen dat wij hebben getekend voor een 2-zitter zonder relax stand. Wij kunnen niet ruiken dat deze bank niet standaard met handmatige relax komt (je moet de verkoper toch kunnen vertrouwen?) waardoor wij inderdaad hebben getekend voor -wat nu blijkt- een 2-zitter zonder handmatige relax. Let wel, dit is mondeling wel toegezegd! De camera's willen/kunnen ze uiteraard niet meer terug kijken... Dit is een dure les geweest voor ons (neem altijd een filmpje op van waar je mee akkoord gaat!) en wij kopen NOOIT meer bij seats and sofas! Slecht bedrijf die je oplicht waar je bij staat.

Zwakke punten:
Komen afspraken niet na

Donja beveelt Seats and Sofas NIET aan bij vrienden/bekenden

0 Reacties

PetsSupermart - tevreden

0

Review:
Een bestelling geplaatst en ook keurig ontvangen.

Sterke punten:
De DHL track en tracecode werkte prima en en werd via de mail gereageerd op mijn vraag.

Zwakke punten:
Ik heb geen negatieve ervaring.

0 Reacties

iWebshop - Geleverd binnen 7 dagen

0

Review:
Ik ben tevreden met deze webshop gezegd 7-25 dagen en binnen de 7 dagen was mijn bestelling binnen.

Sterke punten:
Nette afhandelingen.

Zwakke punten:
Track en Trace werken niet.

Asghar beveelt iWebshop aan bij vrienden/bekenden

0 Reacties

Bakker.com - Reclamestroom niet te stoppen

0

Review:
Sinds haf december ben ik bezig om het leegstaande ouderlijk huis postvrij te maken. Dat lukt op 1 bedrijf na: Bakker.com.
Wat je ook doet, bellen (3x), mailen (meerdere malen) of terugsturen, de reclametsunami gaat onverminderd door.
Vriendelijk vertellen ze dat de gegevens zijn verwijderd om vervolgens zinloze reclamerommel te blijven sturen.

Sterke punten:
Vriendelijke antwoorden

Zwakke punten:
Veel beloven,
Weinig geven,
Doet de gek
In vrede leven

Ik wil van die troep [email protected]

Nasus beveelt Bakker.com NIET aan bij vrienden/bekenden

0 Reacties

Target Master - Begin er niet aan!

0

Review:
Wat is dit toch een verschrikkelijke winkel. Totaal geen communicatie. Niet telefonisch te bereiken. Momenteel 4 weken op mijn bestelling aan 't wachten. Heb uiteraard al betaald. Vanaf dit moment nog geen bericht ontvangen.

Sterke punten:
De prijs?

Zwakke punten:
GEEN Communicatie. Wacht termijnen. En ik ben niet de enige!!!

0 Reacties

In the Spotlight