Nieuwste Reviews

Seats and Sofas - Koop niet bij seats and sofas

0

Review:
Wij hebben in totaal 37 weken te vergeefs op een bank gewacht, na 23 weken hebben we aangetekend een ingebrekestelling verstuurd, 13 weken hierna is seats and sofas in verzuim, we gaan onze aanbetaling terugvorderen.

Na 23 weken, eind juni, stond onze bank klaar om opgehaald te worden, schandalig, scheef, inkt op het leer, transportschade etc. Hierna zonder overleg met ons een nieuw bankje besteld, wij hebben aangegeven binnen 13 weken aan huis leveren anders ontbinden we.
Koop hier niet mensen, rommel en geld weg, al jaren blijkt dit zo, wij kwamen er te laat achter..

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Service, kwaliteit, aftersales, het ontbreken hier aan!

Wilfred Maas beveelt Seats and Sofas NIET aan bij vrienden/bekenden

Troostwijk Veilingen - Poging tot diefstal

0

Review:
Een zaagmachine aangekocht via troostwijk.
De eerste afhaaldag kon ik niet gaan en heb dit netjes gemeld. De tweede afhaalDAG kom ik om 11.00 uur toe en was alles dicht.
Even gebeld en bleek men al vertrokken.Ze zouden me laten weten wanneer goederen kan afhalen.
Na een week geen reactie dus effe bellen.
Enkele telefoons later nog steeds geen antwoord gekregen.
Uiteindelijk na twee wekenzeggen ze dat het magazijn volledig is leeggemaakt en alle goederen weg zijn???!!!!Excuseer,u heeft mijn goederen weggesmeten? ja,inderdaad,u heeft ze niet afgehaald en dus eraan verzaakt. U kan klacht neerleggen per mail volgt er nog.
Gedaan , zonder reactie natuurlijk. Twee dagen later een dreigende mail gestuurd. Resultaat,12 minuten later een reactie om simpelweg te stellen dat er niks meer kan aan gedaan worden. Goederen zijn er niet meer. De dag nadien moet ik in de buurt van de loods zijn en even gaan kijken of deze effectief ontruimd is......ALLES STAAT ER NOG EXCACT HETZELFDE als op de laatste afhaaldag.Bij buren aangebeld en deze melde me dat er sindsdien niemand meer is langsgeweest.
S'avonds langgeweest en eigenaar gebouw/gefailleerde aangetroffen. Deze bevestigde mij dat de machine wel degelijk aanwezig is. Volgende morgen met aanhanger direkt terug gereden om mijn machine op te halen.
tijdens rit naar troostwijk gebeld en deze bleven volharden dat de machine weg was. Pas na dreigen met een klacht wegens diefstal/georganiseerde misdaad en heling hebben ze mij de goederen laten meenemen. Ze hadden er niet op gerekend dat ik hun verhaal zou checken. Ondertussen vernomen dat ze dit ook met Franse klanten hebben gefikst.
Ook viel nu mijn link met een faling van 4 jaar geleden. Probeer betaalde goederen niet te leverenals klant niet tijdig kan zijn. Laad ze op en verkoop ze op de zwarte markt.
Mijn zaagmachine zou tweedehands makkelijk 3000 euro opbrengen. Machines franse gedupeerde makkelijk 1000 euro. En dit op juist 1 openbare verkoop. Een lucratieve bezigheid die op jaarbasis snel een half miljoen kan genereren.

Sterke punten:
Volharding in hun leugens

Zwakke punten:
Geen eerbied voor de klant

4XL Webshop - Niks geleverd wel betaald

0

Review:
Herhaaldelijk mails en contact formulier gestuurd!
Totaal geen reactie ontvangen ,wel betaald geen levering.
Niet te bereiken!
En nu?
Geld weg?
Niets geleverd?
Dat er nog een webshop bestaat van 4xl.
Geen aanrader!!!!

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Geen antwoord,niet bereikbaar!

Roelie beveelt 4XL Webshop NIET aan bij vrienden/bekenden

Siebel Juweliers - Krijg oorbellen niet mee voor de prijs die erop st

0

Review:
Siebel Eindhoven centrum.
Ik kwam voor oorbellen van 134 euro op internet. Die waren niet op voorraad. Okay, dat kan gebeuren.
Ik zag andere oorbellen voor 158 euro in de vitrine (zwart plaatje met witte cijfers 158).
Even pinnen buiten de winkel, want mijn vrouw krijgt het voor haar verjaardag en mag natuurlijk niet zien waar ik iets heb gekocht.
Ik kom terug in de winkel, leg het geld neer. Oorbellen scan bij de kassa; 176 euro. Ik krijg ze niet mee voor de prijs op het prijskaartje.
De regiomanager wordt gebeld achterin de winkel. Helaas de prijs is 176 euro zoals de scan van de kassa vermeld en niet de 158 euro zoals vermeld op het prijskaartje.
Ik zeg nog tegen de winkelmedewerker: "ik wil de prijs betalen wat op het prijskaartje staat. Waarom krijg ik het niet mee?"
Reactie medewerker: "ik kan hier niets aan doen. Een andere medewerker heeft die fout gemaakt" De regiomanager geeft geen akkoord om de oorbellen voor 158 euro mee te geven".
Ik vraag nog of ik de regiomanager mag spreken. Nee, mag niet.
Ik sta nog voor de deuropening; 'laten jullie mij als klant nu gaan terwijl ik de prijs wil betalen die op het prijskaartje stond".
ja ze lieten mij gaan en dus deze reactie plaatsen.
De klant is geen koning bij Siebel. .

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
Siebel houdt zich niet aan de prijs die vermeld staat.
Ook de regiomanager niet als deze wordt opgebeld.

Jeroen beveelt Siebel Juweliers NIET aan bij vrienden/bekenden

Troostwijk Veilingen - Klacht oven kapot, garantie tot aan de deur

0

Review:
Blijkt dat na thuiskomst oven heel smerig, man schroeft achterwand los om goed te kunnen schoonmaken, wat blijkt 1 ventilator ontbreekt en de onderste motor doet het niet. Klacht gemeld, maar krijg als reactie dat je dan maar naar de kijkdagen had moeten komen. Nou dit zie je niet als je erin kijkt. Zou je op een kijkdag alles eerst moeten demonteren om te kijken of het niet stuk is?! Waarom staat er dan bij sommige artikelen dat ze stuks zijn, en waarom stond dat bij deze niet?! Als we dit geweten hadden zouden we zeker hier niet op geboden hebben.

Sterke punten:
Niets

Zwakke punten:
Slechte afwikkeling klacht, garantie tot aan de deur. Zou niet meer als billijk geweest zijn als ik mijn geld terug had gekregen, of dat ze zouden zeggen dit wisten wij ook niet de kapotte onderdelen worden vergoed. Weet niet wat voor hun de goedkoopste oplossing is. Maar hun oplossing is koper is zelf verantwoordelijk voor wat hij koopt, dus kunnen ze beter op de site vermelden " niet tevreden", helaas hier doen wij niets aan" IPV niet tevreden neem contact op, risico is altijd voor de koper dus dan hoef je niets te melden toch?!

Hilda van beveelt Troostwijk Veilingen NIET aan bij vrienden/bekenden

XXL Shop - XXL-SHOP ijzig stil.........!!

1

Review:
Heb een set vervanging apple airpods gekocht. De betaling en de leverin ging supersnel.........maar dan!! De airpods zijn binnen 50 minuten leeg. De omschrijving op de doos zegt tussen de 3-4 uur.
Vervolgens een mail gestuurd, kreeg als reactie.
Je moet ze niet zo hard zetten!!! Mijn reactie hierop was: ze worden gebruikt op de fiets bij het laagste volume om de omgevingsgeluiden ook te kunnen hore. U raad het al GEEN reactie meer. Daarna gebeld, hele vriendelijk juffrouw......weet van niets, noteerd alles. Reactie, NUL.
Het blijft ijzig stil bij de XXLSHOP bah, bah bah......wat een waardeloos ....bedrijf, voel mij belazerd.....

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Allemaal

L Bouwer beveelt XXL Shop NIET aan bij vrienden/bekenden

PetsSupermart - ZEER ONBETROUWBAAR

0

Review:
2 artikelen ontvangen op 04-07-18, 4 producten zouden na geleverd worden. inmiddels navraag gedaan, want geen nalevering ontvangen. Geen reactie op mail of telefoon. tot op heden geen nalevering, geen reactie, geen geld terug.

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
Geheel onbetrouwbaar

Jb beveelt PetsSupermart NIET aan bij vrienden/bekenden

XXL Shop - Zeer slechte ervaring / goede afloop

0

Review:
Autoradio luxe besteld - 1 en al ruis - na nieuwe antenne en antenneversterker nog steeds ruis !!
Klantenservice xxlshop.nl super vriendelijk. Zou snel contact worden opgenomen - na 2 dagen weer gebeld - weer vriendelijk - begrip voor het probleem - word spoed van gemaakt - dit alles ook op mail gestuurd- dagen niets meer gehoord !! Wij hadden met paypall betaald - via paypall kan je een procedure opstarten zag ik - zij bemiddelen - dus paypall ingeschakeld en ja kreeg bericht van xxlshop.nl via paypall en een link voor retourlabel , radio heb ik teruggestuurd ( wel aangetekend ) wel 6,95 verzendkosten anders kan je retour verzendlabel niet uitprinten , na verzenden zijn we 4 weken verder . Al met al zijn we nu ruim 9 weken verder !! Vandaag aankoopbedrag terug ontvangen dankzij paypall.
Paypall absoluut een dikke pluim.

Let wel dat er aankoopbewijzen ed aangeleverd moeten worden
Overigens is de autoradio uit het assortiment gehaald tijdens claim procedure.
Al met al happy
Maar koop daar nooit meer !

Sterke punten:
Makkelijk bestellen bij xxlshop.nl
Bij telefonische klachten: Heel vriendelijk / begripvol

Zwakke punten:
Xxlshop.nl doet niets met telefonische klachten of emails naar xxlshop.nl worden niet beantwoord

Sonja beveelt XXL Shop NIET aan bij vrienden/bekenden

Athleteshop - Waardeloos zooitje

0

Review:
Uit ervaring blijkt dat hardlopers doodloper zijn.....

Sterke punten:
zijn er niet

Zwakke punten:
te veel om op te noemen

XXL Shop - Levering niet volgens toezegging

0

Review:
De site geeft aan dat een product de volgende werkdag geleverd wordt, mits besteld voor 17.30 uur.
Twee dagen verder....geen reactie....

D v d Stre beveelt XXL Shop NIET aan bij vrienden/bekenden