• Ik zou willen dat u op uw website de misleidende belofte verwijderd waarin u steld dat bestelde producten binnen 1 werkdag worden geleverd. Ik wacht al 5 werkdagen op mijn bestelling die ik op 2 november heb besteld en het is nu 9 november en heb het nog niet!

    Zwakke punten
    Belofte van levertijd niet kunnen na komen.

    Door Robert Sanders op 8 november 2019 Reageer

  • Wordt nu bijna 2 weken aan lijntje gehouden en is nog niets geleverd, ook niet de producten die wel leverbaar zouden zijn. Zie dat ik niet bepaald de enige ben met een zeer slechte (leverings en communicatieervaring met deze online shop. Wees gewaarschuwd dus.

    Sterke punten
    Geen

    Door Marit op 17 oktober 2019 Reageer

  • Mei dit jaar heb ik een L-vormige banstel gekocht 2-zits. Na een paar maanden later merkte ik een schade op en heb dit met fotos bij de zaak gemaild. Want de servicemelding werkte niet op de website. Ze hebben een 'meubel repair' bedrijf ingeschakeld en die zou binnen 10 dagen contact met me opnemen want de schade zou thuis verholpen kunnen worden . 3 weken geleden was een repareteur voor de deur geweest zonder enige afspraak vooraf en ook nog liet een brief achter met de mededeling 'beste klant, we hebben 15 minuten op u gewacht. Dat en nog € 49,95 voorrijkosten in rekening worden gebracht. Volgens het bedrijf was mijn tel.nummer niet bekend bij ze. Ik heb het gevoel dat ze er niet aan willen meewerken. 3 weken later heb ik nog geen afspraak kunnen plannen. Ik heb geen hoop ook als ik de berichten van andere klanten lees.

    Zwakke punten
    Servicemelding werkt niet

    Door F. Cakmak op 10 oktober 2019 Reageer

  • deze winkel slaat nergers op. Ze hebben je betaling, houden je zo lang mogelijk aan het lijntje met tegenstrijdige argumenten en leveren niks

    Sterke punten
    oprecht geen

    Zwakke punten
    - klantenservice kan niks: kunnen alleen zeggen "hoe vervelend het voor je is", maar kunnen niks oplossen "omdat ze extern zijn"
    - backoffice en front office bewust of onbewust rampzalig aangezloten met elkaar. na meerdere keren aangegeven te hebben dat het bericht van de klantenservice tegenstrijdig is met de website is de website dus nogsteeds niet ge-update (ALS je klantenservice dan extern is, zorg dan op zijn minst dat de communicatie goed verloopt).
    - ik moet zelf nabellen en contact opnemen voor updates (lees: vertragingen)
    - al met al: sympathiek geneuzel maar 0.0 handelingen: koop je niks voor

    Door Tijme Roelofs op 23 september 2019 Reageer

  • Eind juli een bestelling geplaatst en betaald. Omdat ik niets hoorde heb ik een mail gestuurd. Hierop kreeg ik het antwoord dat ze de bestelling niet op voorraad hadden en dat ze deze een week later zouden verzenden. Tot op heden heb ik niets ontvangen. Meerdere malen gemaild en gebeld maar geen reactie. Ik heb inmiddels aangifte gedaan wegens oplichting. Jammer dat het minimale 1 ster is. Deze mensen verdienen geen enkele ster.

    Sterke punten
    Het oplichten van mensen

    Door Petra op 9 september 2019 Reageer

  • Horloge gekocht. Stopt ermee na 3 weken
    Gebeld, gemaild, geschreven: geen gehoor, email wordt niet herkend, account werkt plots niet meer. Conclusie: "refund" of "returns" forget it...

    Sterke punten
    Correcte levering

    Zwakke punten
    After sales

    Door Javaou op 28 augustus 2019 Reageer

  • Wat een mooie en duidelijke webshop met super leuke spullen!!! Hier wordt ik helemaal blij van. Levering was ook zeer vlot.

    Ga zo door!

    Sterke punten
    Snelle levering, snelle communicatie

    Zwakke punten
    geen

    Door Kim op 23 augustus 2019 Reageer

  • Ben zelf volkomen naïef in deze winkel op een prachtige bank verliefd geworden. Maar ik zou iedereen willen waarschuwen om hier niet te kopen. Er is geen enkele service. De prijs is scherp, als alles in orde is, heb je geluk. Als er iets mis is, heb je pech, dan wordt goedkoop duurkoop. Dus, niet doen, hier niet kopen.

    Sterke punten
    scherpe prijs

    Zwakke punten
    geen service, slechte kwaliteit.

    Door Anonymus op 20 augustus 2019 Reageer

  • Een paar weken geleden een H96 max x2 gekocht.
    Bij het testen bleek dat er veel oude meuk op stond en netflix werkt niet op dit apparaat terwijl ze dat wel in de omschrijving zetten.
    Gelijk dezelfde gebeld wat onmogelijk bleek, toen maar gemaild werkt ook niet.
    Ze reageren na de koop nergens meer op , geld is binnen dus klant kan stikken.

    Sterke punten
    Geld innen

    Zwakke punten
    Te veel om op te noemen het zijn gewoon oplichters.

    Door Dijkstra op 15 augustus 2019 Reageer

  • De afgelopen 25 jaar heel regelmatig bij Siebel gekocht. Maar het laatste jaar al 2 hele slechte ervaringen met Siebel. Eerst een armband gekocht van Silver by Siebel. Binnen 2 maanden is de armband al 2 keer gerepareerd omdat er schakels gebroken waren. De 2e keer hebben ze me het bonnetje niet mee terug gegeven omdat ik meteen weer een paar oorbellen gekocht heb en daar de bon van meekreeg. Vervolgens weer terug naar Siebel omdat de armband voor de 3e keer gebroken was. Ze konden helaas niets doen. Het bonnetje was in de winkel achtergebleven en ze konden helaas niets in de computer terugvinden. De armband van € 70,00 kon dus na een paar keer dragen de kliko in. Vervolgens in februari een paar oorbellen gekocht van Close to Zen. Ook weer € 70,00. Na een paar keer dragen, is het bevestingsoogje gewoon afgebroken. Al verschillende keren geprobeerd om contact te krijgen met Siebel en ook foto's gestuurd.....maar helaas; totaal geen garantie. Kortom de kwaliteit is de laatste tijd echt slecht en voor service en garantie is niemand bereikbaar

    Zwakke punten
    Zeer slechte kwaliteit
    Zeer slechte service

    Door Moon op 3 augustus 2019 Reageer

  • Halsband besteld en in 4 dagen met dhl geleverd.
    Maat goed en kleur goed.

    Sterke punten
    aparte dingen

    Door Gabi op 31 juli 2019 Reageer

  • Met een hele grote boog omheen lopen. Super slecht bedrijf.
    Levert veel's te laat en ook nog eens incompleet....

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Het hele bedrijf is onder de maat!!

    Door Smit op 27 juli 2019 Reageer

  • na 3 maanden bellen en mailen me geld 30 euro nog steeds niet terug gekregen wat ze wel beloven

    Sterke punten
    leverd op tyd

    Zwakke punten
    komt afspraken niet na

    Door veldhoven op 22 juli 2019 Reageer

  • dazenspray endure maandag besteld en op donderdag had ik het hier, dit is voor mijn paard het enige spul wat echt werkt, dus snel en goed.

    Sterke punten
    snel thuis en superspul

    Door muriel op 12 juli 2019 Reageer

  • Voor mijn zoontje een PS4 controller gekocht, werkte na dag 1 niet naar behoren. Omdat je ze niet telefonisch kunt bereiken een mail gestuurd. Na een week reactie dat de controller opgeladen moest worden.. Controller blijft mankementen vertonen, valt uit, lampje blijft branden, reageert niet correct etc. Talloze mails gestuurd maar ze reageren niet meer!! Lekker makkelijk! Vreselijke webshop waar je NIETS moet bestellen!

    Sterke punten
    Snelle levering

    Zwakke punten
    Oplichters! Reageren niet op klachten waar er zo te lezen genoeg van zijn!

    Door Juninck op 12 juli 2019 Reageer

  • Te laat met betalen sturen zij gelijk je factuur naar een incasso bureau!! NOOIT BESTELLEN bij drogist.nl

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Reageren vol onbegrip;Mail wordt door klanten service niet op gereageerd.

    Door Paula op 8 juli 2019 Reageer

  • ze weten errug veel bij petssupermart. onze hond bleef maar poep eten en met hun hulp doet ze het nu niet meer. mijn vriendin doet dagelijks iets door haar voer en ze is gestopt met poep eten en daar ben ik blij mee. dus prima service en advies

    Sterke punten
    goed advies en weten veel

    Zwakke punten
    gen

    Door Perry op 5 juli 2019 Reageer

  • Normaal gesproken ben ik niet iemand die social media opzoekt om gal te spuwen. Maar wat is Siebel Breda een vreselijke juwelier!

    Kennelijk zijn mondelinge overeenkomsten en wederzijds respect en vertrouwen geen waarden meer van deze tijd. Het lijkt mij dat als je nadrukkelijk de afspraak maakt dat je eerst een prijsopgave wilt ontvangen voordat er een reparatie plaatsvindt, je dit ook mag verwachten. Nee, in plaats van het nakomen van deze afspraak, wordt de reparatie gewoon uitgevoerd en wordt er daarna van je verwacht dat je de kosten betaalt. Als de medewerker dan vervolgens ook nog voor mij gaat beslissen dat het “toch maar een klein bedrag is”, dan ga je echt heel erg in mijn allergie zitten! Wanneer ik me dan probeer te beroepen op de mondelinge overeenkomst, wordt er gezegd dat ze mijn ring terug zullen sturen om de reparatie ongedaan te maken. Dus, in andere woorden: dan ben ik mijn ring weer drie weken kwijt zodat ze er een diamant uit kunnen slopen? Echt niet! Dit klinkt mij behoorlijk als een wurgovereenkomst in de oren.

    En dan in het kader van empathie tonen: niks. Het enige wat er gezegd is, is dat ze er niks aan kunnen doen en dat het is misgegaan omdat het systeem eruit lag. Het spijt me zeer, maar de dame zou het er op het briefje bijschrijven. Volgens mij het je hier geen CRM-systeem voor nodig en verloopt e-mail via een online databank met back-up.

    Als een dergelijke overeenkomst niet eens nageleefd kan worden, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik deze zaak mijn waardevolle spullen nooit meer toevertrouw. In mijn ogen, lever je dan alles behalve service en kwaliteit als juwelier zijnde!

    Door May op 4 juli 2019 Reageer

  • Gisteravond besteld en net opgehaald, wij wonen dichtbij, lekker makkelijk.
    echte dierenvrienden ook.
    mijn vrouw komt er vaker dan ik en het staat altijd klaar ook is het een x door hun zelf gebracht was nog sneller

    Sterke punten
    vriendelijk, komt ook zelf thuis brengen, netjes

    Zwakke punten
    geen

    Door B. Smolders op 4 juli 2019 Reageer

  • Ik heb meerdere producten voor mijn paard besteld en die zijn netjes door DHL geleverd. niks mis mee. Leuke proefmonstertjes ook in de doos.

    Sterke punten
    Heel veel keus en snel in in een paar dagen in huis

    Zwakke punten
    Noppes

    Door Wendy de Wit op 3 juli 2019 Reageer

  • While the approach may well not be very versatile, it can be probably
    the simplest approach to accomplish the work of accepting and posting web-based classifieds.
    Now we're going to go through the county, because it is asking us
    to the county that any of us're found in that
    way it is going to get it, the ads on the right people
    and the ones searching may find them easier. craigslist search It doesn't go on a rocket scientist to realize
    that just about every dad about the planet loves his smartphone we - Pad.

    It just isn't always possible to understand what words causes
    Craigslist to ghost a commercial, and so the only
    thing to do is always to experiment and make positive changes to ad wording.

    Sterke punten
    While the approach may well not be very versatile, it can be probably the simplest approach to accomplish the work of accepting and posting
    web-based classifieds. Now we're going to go through the county,
    because it is asking us to the county that any of us're found in that way it is
    going to get it, the ads on the right people and the ones searching may find them easier.
    craigslist search It doesn't go on a rocket scientist to realize that
    just about every dad about the planet loves his smartphone we - Pad.

    It just isn't always possible to understand what words causes Craigslist to ghost a commercial, and
    so the only thing to do is always to experiment and make
    positive changes to ad wording.

    Zwakke punten
    While the approach may well not be very versatile, it can be probably the simplest approach to accomplish the work of accepting and posting web-based classifieds.
    Now we're going to go through the county, because it is
    asking us to the county that any of us're found in that way it is going to get it, the ads on the right people and the ones searching
    may find them easier. craigslist search It doesn't go on a rocket
    scientist to realize that just about every dad about the planet loves his smartphone we -
    Pad. It just isn't always possible to understand what words causes Craigslist to ghost a commercial, and so the
    only thing to do is always to experiment and make positive changes to ad wording.

    Door Helaine op 30 juni 2019 Reageer

  • Als er iets voor de keutel te duur is dan is het dit bedrijf. Bij een aankoop van een mini a 8 heb ik ik nog nooit zoveel betaal mogelijkheden gezien. Ik wist niet eens het bestaan hiervan. Om aan te geven hoe snelje kunt betalen om je bestelde (rotzooi) binnen kan halen. Het apparaat vertoont een mankement, ik zoek contact via de mail en er wordt geschreven dat er een resetknop op het apparaat zit. Tevens was ik op zoek naar een telefoonnummer. Deze kon ik op de XXL site niet vinden. Ik dacht via een instructie de boel te kunnen resetten. Via de telefoon was dit niet handig. Daarna vroeg ik om een afbeelding waar te zien was waar die knop dan zou zitten. Nog een paar verzoeken gestuurd, maar geen antwoord op gekregen. Ik zou ook beter de reviews moeten lezen en dat is wat ik in de toekomst zeker ga doen. Ik hoop dat dit verhaal toekomstige niks kopers op een ander zoekspoor kan zetten.

    Sterke punten
    Snel geld binnen halen.

    Zwakke punten
    Er zijn heel veel dingen te noemen. Ik zoek er een in een categorie die nog niet bestaat.

    Door R J Nolle op 28 juni 2019 Reageer

  • Ik zou hier nooit meer iets bestellen, ik heb het artikel nooit ontvangen en ook mijn geld niet teruggekregen.

    Door Koen op 27 juni 2019 Reageer

  • SEATS AND SOFAS have TERRIBLE customer service. The relax function of my sofa stopped working within the guarantee period. They sent a mechanic 6 weeks after my call, but he couldn't repair it. Now, 3 MONTHS LATER, my relax function is still not working. 3 MONTHS!!! The only feedback I get is - we received your message in good order. TERRIBLE SERVICE!!!

    Sterke punten
    Very good in promising

    Zwakke punten
    Speak one thing but you have another on your contract.
    Terrible after sales warranty support.

    Door Stefan Pana op 16 juni 2019 Reageer

  • SEATS AND SOFAS have TERRIBLE customer service. The relax function of my sofa stopped working within the guarantee period. They sent a mechanic 6 weeks after my call, but he couldn't repair it. Now, 3 MONTHS LATER, my relax function is still not working. 3 MONTHS!!! The only feedback I get is - we received your message in good order. TERRIBLE SERVICE!!!

    Sterke punten
    Very good in promising

    Zwakke punten
    - Not clear on delivery times.
    - Speak one thing but you have another on your contract.
    - Terrible after sales warranty support.

    Door Stefan Pana op 16 juni 2019 Reageer


OnlineShopVergelijker

Op OnlineShopVergelijker.nl lees je reviews over alle online shops van Nederland.
Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.
Deel jouw online shop ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Online Shops