Bankstellen, Hoekbanken en Fauteuils. Uw Voordeel bij Seats and Sofas Seats and Sofas ✓ Hoekbanken, bankstellen en fauteuils tegen de scherpste prijs ✓ Direct uit voorraad leverbaar. ✓ Specialist in bankstellen, hoekbanken en fauteuils.

Seats and Sofas Reviews

  • Mei dit jaar heb ik een L-vormige banstel gekocht 2-zits. Na een paar maanden later merkte ik een schade op en heb dit met fotos bij de zaak gemaild. Want de servicemelding werkte niet op de website. Ze hebben een 'meubel repair' bedrijf ingeschakeld en die zou binnen 10 dagen contact met me opnemen want de schade zou thuis verholpen kunnen worden . 3 weken geleden was een repareteur voor de deur geweest zonder enige afspraak vooraf en ook nog liet een brief achter met de mededeling 'beste klant, we hebben 15 minuten op u gewacht. Dat en nog € 49,95 voorrijkosten in rekening worden gebracht. Volgens het bedrijf was mijn tel.nummer niet bekend bij ze. Ik heb het gevoel dat ze er niet aan willen meewerken. 3 weken later heb ik nog geen afspraak kunnen plannen. Ik heb geen hoop ook als ik de berichten van andere klanten lees.

    Zwakke punten
    Servicemelding werkt niet

    Door F. Cakmak op 10 oktober 2019 Reageer
  • Ben zelf volkomen naïef in deze winkel op een prachtige bank verliefd geworden. Maar ik zou iedereen willen waarschuwen om hier niet te kopen. Er is geen enkele service. De prijs is scherp, als alles in orde is, heb je geluk. Als er iets mis is, heb je pech, dan wordt goedkoop duurkoop. Dus, niet doen, hier niet kopen.

    Sterke punten
    scherpe prijs

    Zwakke punten
    geen service, slechte kwaliteit.

    Door Anonymus op 20 augustus 2019 Reageer
  • SEATS AND SOFAS have TERRIBLE customer service. The relax function of my sofa stopped working within the guarantee period. They sent a mechanic 6 weeks after my call, but he couldn't repair it. Now, 3 MONTHS LATER, my relax function is still not working. 3 MONTHS!!! The only feedback I get is - we received your message in good order. TERRIBLE SERVICE!!!

    Sterke punten
    Very good in promising

    Zwakke punten
    Speak one thing but you have another on your contract.
    Terrible after sales warranty support.

    Door Stefan Pana op 16 juni 2019 Reageer
  • SEATS AND SOFAS have TERRIBLE customer service. The relax function of my sofa stopped working within the guarantee period. They sent a mechanic 6 weeks after my call, but he couldn't repair it. Now, 3 MONTHS LATER, my relax function is still not working. 3 MONTHS!!! The only feedback I get is - we received your message in good order. TERRIBLE SERVICE!!!

    Sterke punten
    Very good in promising

    Zwakke punten
    - Not clear on delivery times.
    - Speak one thing but you have another on your contract.
    - Terrible after sales warranty support.

    Door Stefan Pana op 16 juni 2019 Reageer
  • SEATS AND SOFAS have TERRIBLE customer service. The relax function of my sofa stopped working within the guarantee period. They sent a mechanic 6 weeks after my call, but he couldn't repair it. Now, 3 MONTHS LATER, my relax function is still not working. 3 MONTHS!!! I only feedback I get is - we received your message in good order. TERRIBLE SERVICE!!!

    Sterke punten
    Very good in promising

    Zwakke punten
    - Not clear on delivery times. Speak one thing but you have another on your contract. READ CAREFULLY!!!
    - Terrible after sales warranty support

    Door Stefan Pana op 16 juni 2019 Reageer
  • SEATS AND SOFAS have TERRIBLE customer service. The relax function of my sofa stopped working within the guarantee period. They sent a mechanic 6 weeks after my call, but he couldn't repair it. Now, 3 MONTHS LATER, my relax function is still not working. 3 MONTHS!!! I only feedback I get is - we received your message in good order. TERRIBLE SERVICE!!!

    Sterke punten
    Very good in promising

    Zwakke punten
    - Not clear on delivery times. Speak one thing but you have another on your contract. READ CAREFULLY!!!
    - Terrible after sales warranty support

    Door Stefan Panay op 16 juni 2019 Reageer
  • Wij hebben ongeveer 5 weken terug een bankstel gekocht bij Seats and Sofas, een 2 en 2,5 zits.
    We waren niet overtuigd door een pas bij hun werkende verkoper en besloten de winkel te verlaten. Toen we buiten stonden werden we door een ervaren verkoper aangesproken en met een goed verhaal en de nodige korting kon hij ons wel overtuigen.
    Twee dagen later kon de bank bezorgd worden door een extern bezorgbedrijf, waar wij €95 voor moesten betalen. Nadat de set bezorgd was kwamen wij erachter dat er verschil in kleur was. De tweezits was bruin en de twee en half zits was grijs. Ik heb dit direct gemeld en er werd mij verteld dat de set compleet omgeruild zou worden. In verband met onze vakantie zat hier enige tijd tussen. Afgelopen dinsdag is de complete set omgeruild. Helaas bij het uitpakken in de kamer kwam ik erachter dat nu de twee en half zits bruin was en de 2 zits grijs. Ik heb hier net als de eerste keer foto's van genomen en opgestuurd naar Seats and Sofas. Er werd nu gezegd dat de bank gewoon grijs was en die zij teruggeleverd hadden gekregen ook grijs. Zij gingen niet opnieuw een bank versturen die in hun ogen gewoon grijs is. Ik heb diverse mensen de bank laten zien bij mij thuis en op de foto en iedereen zegt dat er verschil in kleur is, en de ene bank bruin en de andere grijs. Seats and Sofas blijft bij hun besluit en ik moet zelf maar zorgen voor de bezorgservice en de kosten hiervan. Als wij van tevoren deze reviews hadden gelezen waren wij hier nooit naar binnen gegaan. Het gaat mij nu nog geeneens zo om de kosten die ik gemaakt heb maar wel om de manier hoe zij met klanten omgaan en dat deze gewoon voor gek worden verklaard. Het is zo duidelijk op de foto's zichtbaar dat een bank bruin is en de andere grijs maar ze blijven bij hun standpunt dat allebei de banken grijs zijn. Ik ben helemaal klaar met Seats en Sofas uit Hoogeveen en raad mensen dan ook aan om hier geen bank of iets dergelijks te kopen.

    Sterke punten
    Verkooptechniek (in hoeverre je dat achteraf een sterk punt kunt noemen)

    Zwakke punten
    Slechte service, staan niet open voor mening van klant, zij hebben gelijk en niemand anders, niet de juiste artikelen kunnen leveren. Geen eigen bezorgservice.

    Door H. Ruiter op 7 juni 2019 Reageer
  • Mijn advies is, blijf hier ver vandaan. Het je reinste oplichterij.

    Een aantal weken geleden heb ik een aanbetaling gedaan voor een bankstel. Later ben ik gebeld dat dit bankstel niet gemaakt kon worden zoals in de overeenkomst staat. Ze konden me korting aanbieden, of een alternatief. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan. Toen is mij verteld dat ze het toch gaan proberen te maken op de manier zoals in de overeenkomst staat, en of dit wel of niet gaan lukken zouden ze me binnen enkele dagen laten weten.

    Inmiddels ben ik 3 weken verder, en ze laten niks meer van zich horen. Als ik bel wordt mij steeds verteld dat de manager me terugbelt, maar dat gebeurd niet. Naar mijn weten kunnen ze deze bank nog steeds niet leveren, en ondertussen houden ze mijn aanbetaling vast. Ook mijn aangetekende brief waarin ik me beroep op mijn recht vanwege dwaling, is volledig genegeerd.

    Sterke punten
    - Het zijn meester oplichters. Als fraudeur kun je hier aardig wat van leren

    Zwakke punten
    - Verkopen spullen die ze helemaal niet kunnen leveren
    - Komen geen enkele afspraak na
    - Vertellen louter leugens
    - Hebben nul respect voor hun klanten
    - Zijn alleen maar uit op courtage en snelle verkoop

    Door Ruud Cremers op 2 juni 2019 Reageer
  • Mijn advies is, blijf hier ver vandaan. Het je reinste oplichterij.

    Een aantal weken geleden heb ik een aanbetaling gedaan voor een bankstel. Later ben ik gebeld dat dit bankstel niet gemaakt kon worden zoals in de overeenkomst staat. Ze konden me korting aanbieden, of een alternatief. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan. Toen is mij verteld dat ze het toch gaan proberen te maken op de manier zoals in de overeenkomst staat, en of dit wel of niet gaan lukken zouden ze me binnen enkele dagen laten weten.

    Inmiddels ben ik 3 weken verder, en ze laten niks meer van zich horen. Als ik bel wordt mij steeds verteld dat de manager me terugbelt, maar dat gebeurd niet. Naar mijn weten kunnen ze deze bank nog steeds niet leveren, en ondertussen houden ze mijn aanbetaling vast. Ook mijn aangetekende brief waarin ik me beroep op mijn recht vanwege dwaling, is volledig genegeerd.

    Omdat mij iets verkocht is onder onjuiste informatie, wil ik gewoon van mijn overeenkomst af, en mijn aanbetaling terug.

    Sterke punten
    - Het zijn meester oplichters. Als fraudeur kun je hier aardig wat van leren

    Zwakke punten
    - Verkopen spullen die ze helemaal niet kunnen leveren
    - Komen geen enkele afspraak na
    - Vertellen louter leugens
    - Hebben nul respect voor hun klanten
    - Zijn alleen maar uit op courtage en snelle verkoop

    Door Ruud Cremers op 2 juni 2019 Reageer
  • Heb voor een leren bankstel betaald en de twee zits is lederlook in plaats van leer de naam van het bankstel is Bentley dit was het beste wat ze verkochten ben terug geweest zonder succes er viel gewoon niet mee te praten het is gewoon rotzooi van de drie zits zijn de veren zijn in elkaar gedraaid door dat de behuizing van de veren kapot is gegaan ook daar wilde ze niets aan doen het zijn ordinaire oplichters dit was al een vervangend bankstel de eerste ging na drie maanden al stuk dus namen ze die terug maar moest diep in de buidel tasten voor dit zeer slechte bankstel koop hier beslist geen bankstel want je krijgt er spijt van

    Sterke punten
    Geen enkele

    Zwakke punten
    Komen geen afspraken na en je betaald voor leer en krijgt lederlook echt schandalig nooit zo eenzwendel bedrijf mee gemaakt heb de rekening bewaard waar duidelijk op staat leer als ze zeggen 3 weken levertijd is het drie maanden is niet te geloven maar waar

    Door T van Dongen op 26 april 2019 Reageer
  • Ik heb lederen hoek bankstel besteld bij Seats en sofas, en na 4 maanden wachten kreeg ik een bankstel die in meerdere plekken beschadigd ( leder bekleding) zelfs op een zitplek is zichtbare gerepareerde vlek ( blijkbaar was een gat). Heb op het zelfde dag bij de klantenservice gemeld (met foto’s ) en na een lange “doffe dialog” via e’mail (anders kan ik hun niet bereiken) na 10 dagen hebben ze besloten bankstel terug sturen naar de fabrikant. Kom op mensen , het gaat op leder bank met gewicht van bijna 500 kilo- en waar zit hun fabrikant- niemand weet ( zogenaamd niemand WEET) dus waar gaat mijn bankstel naar toe en waar word hersteld , en in welke stand krijg ik hem terug- op deze vragen heb nog steeds van hun geen antwoord gekregen. Klantenservice en de seats en sofas winkel zin absoluut NIET aan te raden, ze werken niet netjes zonder verantwoordelijkheid, hun meubel is absoluut geen kwaliteit. Echt Spijt gekregen. Zonde voor geld en tijd. Helaas...

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Heel veel. Wat voor ons ( klanten) hun zwakke punten- dat is JUIST hun Sterke punten. Zo maken ze winst van. Zo hun werk is gebaseerd- Klant heeft nooit gelijk.

    Door Larisa op 16 april 2019 Reageer
  • Begin December 2018 hebben wij 2 banken gekocht bij Seats and Sofas. Een 2,5 zitter met elektrische relax stand en 1 tweezitter met handmatige relax. Volgens de verkoopster (Kimberley) kwam deze bank standaard met handmatige relax en moest dus alleen bij de 2,5 zitter op de bon erbij staan dat er elektrische relax in moet. Ik heb dit nog speciaal nagevraagd. Banken worden uiteindelijk halverwege maart 2019 pas geleverd, maar in de 2-zitter GEEN handmatige relax. Kan gebeuren, wij gebeld, gemaild etc. maar de verkoopster blijft bij hoog en laag beweren dat deze bank niet met standaard handmatige relax komt. Wel zegt ze dat er andere modellen zijn die standaard met handmatige relax komen, dus ik denk dat ze in de war was maar toegeven ho-maar. Daarbij vertelde ze ons ook in de winkel dat er bij de elektrische relax motor een beveiliging in zit, dus dat hij stopt als er iets tussen komt. Wij in de winkel geprobeerd uiteraard maar van stoppen geen sprake. Geen probleem voor ons, maar duidt wel aan dat deze vrouw meer dingen zegt die niet kloppen. De manager heeft ons ook nog bevestigd dat wat deze verkoopster heeft gezegd niet klopt over de motor beveiliging.
    Nou begrijpen wij dat Seats and Sofas liever geen hele bank terug neemt en dat hoeft van ons opzicht ook niet, maar we hebben GEEN ENKELE andere optie ter compensatie gekregen, omdat zij zeggen dat wij hebben getekend voor een 2-zitter zonder relax stand. Wij kunnen niet ruiken dat deze bank niet standaard met handmatige relax komt (je moet de verkoper toch kunnen vertrouwen?) waardoor wij inderdaad hebben getekend voor -wat nu blijkt- een 2-zitter zonder handmatige relax. Let wel, dit is mondeling wel toegezegd! De camera's willen/kunnen ze uiteraard niet meer terug kijken... Dit is een dure les geweest voor ons (neem altijd een filmpje op van waar je mee akkoord gaat!) en wij kopen NOOIT meer bij seats and sofas! Slecht bedrijf die je oplicht waar je bij staat.

    Zwakke punten
    Komen afspraken niet na

    Door Donja op 1 april 2019 Reageer
  • Wij hebben in totaal 37 weken te vergeefs op een bank gewacht, na 23 weken hebben we aangetekend een ingebrekestelling verstuurd, 13 weken hierna is seats and sofas in verzuim, we gaan onze aanbetaling terugvorderen.

    Na 23 weken, eind juni, stond onze bank klaar om opgehaald te worden, schandalig, scheef, inkt op het leer, transportschade etc. Hierna zonder overleg met ons een nieuw bankje besteld, wij hebben aangegeven binnen 13 weken aan huis leveren anders ontbinden we.
    Koop hier niet mensen, rommel en geld weg, al jaren blijkt dit zo, wij kwamen er te laat achter..

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Service, kwaliteit, aftersales, het ontbreken hier aan!

    Door Wilfred Maas op 15 oktober 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Eng

    Vandaag daar geweest.we werden gewoon gestalkt.en ze bleven maar aandringen.zelfs de prijs deden ze voor de helft.we kwamen er gewoon niet weg.ik vond het zelfs beetje eng worden.ik zei ik wil ook nog ergens anders kijken werden ze gewoon pissig om.al met al ik ga er nooit meer binnen

    Sterke punten
    Stalken en dwingen

    Door Baggerman op 2 maart 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Dag allemaal,
    Het lijkt allemaal zo mooi maar pas op.!!

    Seats and Sofa's is een zaak die het mooi maakt in zijn reclame waardoor ze veel mensen weten te lokken, maar wees er op bedacht dat er een flinke adder on het gras zit. Kom je in de winkel dan wordt je afgeraden om de bankstel uit de folder te nemen.
    Ze willen altijd een duurder model aan je verkopen en een "nu of nooit" beslissing laten nemen..
    Dan wordt je gevraagd te tekenen en de helft gelijk te betalen.
    Tijdens de verkoop zijn de reclame extra's niet meer beschikbaar en over de levertijden wordt er ook niet genoemd. Zodra je heb getekend zit je er aan vast. GEEN bedenk tijd!! Annulering kost je 30% van de aankoopbedrag. Dus als zij niet leveren dan betaal je ook de 30%. Je moet je bankstel zelf ophalen (aan bezorgen doen ze niet) . Heb je niet de mogelijkheid het bankstel zelf op te ophalen, zitten er extra kosten aan.

    Ik raad iedereen aan om op te passen als je hier een bankstel gaat kopen. Misschien kom je er goed vanaf en heb je geluk.. misschien (zoals aangegeven afgelopen maandag op Radar) misschien niet.

    Er wordt na je aankoop direct gevraagd een review te schrijven wat vreemd is aangezien je aankoop nog niet in huis hebt. Je kunt per slot van rekening geen oordeel hebben over iets wat je nog niet in huis hebt. Vandaar de onwaarschijnlijk hoge score op trustpilot, klachtencompas laat een heel ander beeld zien.

    Kortom *** BETREED OP EIGEN RISICO ***

    Sterke punten
    klanten overtuigen

    Zwakke punten
    heel veel. lees de review

    Door pasenop op 22 februari 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Bank gekocht december 2016 opgehaald al na 3 weken , gekozen voor andere stofgroep en kleur. Nu snap ik waarom die zo snel klaar was. Bank veel te los gestoffeerd. Gewoon absurd dat ze so een bankstel afleveren die zo duur was. Gemaild met s&s . Antwoord moet de bank zelf brengen. Alsof die in me broekzak past en alsof iedereen een busje heeft. Kost me minstens 200 voor de transport. Gemaild dat ze anders een monteur moeten sturen of kosten opzich moeten nemen van de transport. Krijg ik letterlijk het dezelfde brief. Dat ik hem moet brengen wat dus gewoon een standaard brief is. Daarnaast te veel betaald omdat de korting van de grotere opstelling is verrekend en niet de kleinere variant die ik heb.

    Door Istiakh op 2 februari 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • 3+2+1 zits bankstel €2200 bij uitpakken blijkt er een forse deuk in de stoel te zitten, en erg slecht gemaakt. reactie van Seats and Sofas breng hem maar naar de winkel op maandag die en die datum. Aangezien ik mensen moeten in huren en een aanhangwagentje moet huren, en om dat dit een fabrieksfout is, nee hoor, U brengt hem maar en dan beoordelen wij of het een fabrieksfout is, ja of nee. Nooit koop ik weer iets bij hen. ZEER SLECHTE SERVICE. Dit is in Drachten. Ik voel me bedonderd.

    Door Bron op 8 april 2016 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Seats and Sofas

Schrijf je eigen review over Seats and Sofas



OnlineShopVergelijker

Op OnlineShopVergelijker.nl lees je reviews over alle online shops van Nederland.
Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.
Deel jouw online shop ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Online Shops