Siebel Juweliers

Siebel Juweliers is al 100 jaar een begrip in Nederland. Met 36 vestigingen door heel Nederland, een Mega Outlet in Amsterdam en een webshop is Siebel Juweliers voor iedereen toegankelijk. Bij ons vindt u een brede collectie horloges, sieraden en trouw/relatieringen. Van klassiek tot modern en van gouden sieraden met diamant tot trendy zilveren sieraden gecombineerd met de laatste modekleuren. Siebel Juweliers staat bekend om de goede service en klantgerichtheid. Onze medewerkers worden als deskundig ervaren door onze klanten en weten de klant altijd op de juiste wijze te adviseren in hun aankoop.

Siebel Juweliers Reviews

    Lange wachtrijen en gevaarlijke producten

    Lange wachttijden en dus onvoldoende personeel op drukke dagen, Zeer traumatische paar dagen ervaren. Had gouden oorbellen gekocht en gisteren in gedaan, Krreeg ze 's avonds niet los. Vandaag weer geprobeerd los te maken en kreeg de oorbellen niet los. Mijn oren zijn geirriteerd. Is het dan wel echt goud? Uiteindelijk 1 oorbel los gekregen en al mijn nagels daaraan opgeofferd. Een buurvrouw heeft mij moeten verlossen met een tang van de andere oorbel. Dit is gewoon schandalig en traumatisch. Een regelrechte miskoop. Hoe kun je zoiets verkopen aan je klanten en ik ben er nog overstuur van. Ik raakte gewoon in paniek met een dik oor. Veel geld uitgegeven en ik kan natuurlijk niet verhalen met een verwrongen oorbel die mijn buurvrouw heeft moeten aanvallen met een tang. Wat had ik dan moeten doen? Ik had een lelijk dikke oorlel en de oorbel moest er gewoon uit. Die oorbellen zijn gewoon levensgevaarlijk en een drama als je ze niet eenvoudig uit kan doen.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Lange wachtrijen en gevaarlijke producten

    Pakket niet ontvangen, geen geld terug.

    Een tijd terug oorbellen besteld via de webshop. Deze niet ontvangen. Ze willen geen onderzoek bij Postnl starten. Komen ook niet met een tegemoetkoming, hele slechte service ik koop hier nooit meer wat!

    Uitschot

    Men heeft hier mijn horloge beschadigd bij het vervangen van de batterij. We zijn nu een maand, tig mails en 4 ritten verder en men wil er niets meer aan doen. Het is wat opgelapt en daar moet ik het maar mee doen. Echt ongelooflijk. Reactie van de klanten'service' is dat ik het maar weer moet inleveren bij het filiaal. Begint het circus weer opnieuw ....
    28-10: 2 weken na terugsturen reactie dat men de schade niet ziet!?! Erg goedkope manier om iemand af te poederen. Ze zijn niet alleen onbekwaam maar ook blind. Crimineel uitschot is het! O ja: men stuurt het horloge (ja, alweer!!)terug naar het filiaal.....

    Sterke punten
    Liegen

    Zwakke punten
    Service

    GA HIER NOOIT NAAR TOE!

    Ik neem jullie mee in het verhaal:
    In juni koop ik een ring bij Siebel juweliers. Ik bekijk de ring niet van top tot teen en in eerste instantie zie ik er ook niets aan. Ik neem dan ook de ring mee. Ik heb de ring 2 a 3 keer gedragen en het valt mij op dat de ring gewoon doormidden is. Je kunt het niet goed zien en voelen kun je het al helemaal niet. Maar goed voor een dure ring lijkt mij dit niet de bedoeling? Ik moet dus weer 1,5 uur rijden om die ring weer terug te brengen. De ring is ingenomen en word opgestuurd. Er werd gezegd: mevrouw u wordt op de hoogte gehouden van het proces. Ik dank haar vriendelijk en ik loop de winkel uit. Na 5 weken heb ik nog niks gehoord. De eerste mailtjes gingen er naar toe. Ik kreeg als reactie: ja wij weten ook nog niet hoe en wat. Ik was dus al wat geïrriteerd. Vandaag na 8 weken krijg ik een mail dat mijn ring er is. Maar ik moet nog wel even 32 euro betalen voor de repartie. PARDON??? Een ring die je nog geen maand hebt en alleen op de zondag droeg (i.v.m. werk) en dan kapot gaat moet je ook nog voor betalen. GARANTIE??? En wederom krijg je amper reactie. De volgende keer gaan wij dus gewoon weer naar Pandora of een andere juwelier. Ga hier vooral niet naartoe!!

    Sterke punten
    Die zijn er niet!

    Zwakke punten
    Alles. Van communicatie tot service etc.
    Omzet is belangrijkere dan een tevreden klant.

    Armband besteld defect

    Ruim 6 weken geleden een armband gekocht voor mijn vriendin en de sluiting bleek niet goed te werken. De armband is vervolgens opgestuurd en na 5 weken bleek deze niet meer gerepareerd te kunnen worden en ook niet meer opnieuw leverbaar. We moesten terug naar de winkel komen in Amersfoort waar vervolgens 2 meiden staan die helemaal niets wisten en/of mochten etc. Zij kunnen daar niets aan doen maar wat een ongelofelijk slechte service en organisatie die hier achter zit. Men heeft totaal 6 mensen gebeld maar niemand kon hen en ons duidelijkheid verschaffen in de winkel. Ruim 2 uur gewacht in de winkel En het hoogst haalbare bleek een tegoedbon. Ik als klant kreeg zelf iemand aan de lijn in de zaak die ik alles nogmaals moest uitleggen. Zij adviseerde mij te wachten tot maandag het is immers vrijdag….so what dacht ik het is vrijdag idd maar dit is toch gewoon een werkdag of niet? Uiteindelijk heeft men dus van hun probleem ons probleem gemaakt. Ik heb uiteindelijk de armband elders besteld voor 40 euro extra maar dit was echt klantonvriendelijk. Ik dacht even dat ik bij de Zeeman stond maar dit zou een juwelierszaak moeten zijn. Je rekent er in de regel immers wel meer af dan een paar tientjes. Kortom schaam jullie diep voor deze klantonvriendelijke opstelling en steek eens wat meer tijd, energie en opleiding in jullie mensen en zorg dat er in ieder geval één iemand aanwezig is die wel beslissingen mag nemen in jullie vestigingen.

    Slechte communicatie

    In december iets besteld, wordt veel te laat geleverd. Op zich heb ik daar geen problemen mee gezien de huidige situaties rondom leveringen e.d. De communicatie met en vanuit Siebel is beroerd, ik heb meerdere malen contact gehad om een klacht op te laten nemen maar iedere keer wordt hier niks mee gedaan. Denk niet dat er veel mensen op deze manier nog iets bij Siebel bestellen, als ik de rest van de recensies lees. Wens hen veel succes met deze bedrijfsvoering met name gericht op de communicatie.

    Zwakke punten
    Slechte communicatie

    Siebel juweliers oplichting

    Ik ben niet van de reviews schrijven maar sommige dingen kunnen echt niet de beugel, 21 december 2020 bestelling gedaan voor kerst ongeloofwaardig maar bestelling is pas vandaag 5 januari 2021.
    Voor de bestelling contact gehad, en ja hoor komt op tijd binnen voor kerst jaaaaa 5 januari 2021.
    5 x gebeld 1x gemaild nooit reactie gehad je word gewoon opgelicht mensen blijf ver weg van siebel juweliers klant tevredenheid is 0 zelf aliexpress komt je bestelling eerder binnen.
    De slechtste zaak van Nederland!!!!!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Waardeloze kwaliteit en geen service

    De afgelopen 25 jaar heel regelmatig bij Siebel gekocht. Maar het laatste jaar al 2 hele slechte ervaringen met Siebel. Eerst een armband gekocht van Silver by Siebel. Binnen 2 maanden is de armband al 2 keer gerepareerd omdat er schakels gebroken waren. De 2e keer hebben ze me het bonnetje niet mee terug gegeven omdat ik meteen weer een paar oorbellen gekocht heb en daar de bon van meekreeg. Vervolgens weer terug naar Siebel omdat de armband voor de 3e keer gebroken was. Ze konden helaas niets doen. Het bonnetje was in de winkel achtergebleven en ze konden helaas niets in de computer terugvinden. De armband van € 70,00 kon dus na een paar keer dragen de kliko in. Vervolgens in februari een paar oorbellen gekocht van Close to Zen. Ook weer € 70,00. Na een paar keer dragen, is het bevestingsoogje gewoon afgebroken. Al verschillende keren geprobeerd om contact te krijgen met Siebel en ook foto's gestuurd.....maar helaas; totaal geen garantie. Kortom de kwaliteit is de laatste tijd echt slecht en voor service en garantie is niemand bereikbaar

    Zwakke punten
    Zeer slechte kwaliteit
    Zeer slechte service

    Vreselijke juwelier met waardeloze service!

    Normaal gesproken ben ik niet iemand die social media opzoekt om gal te spuwen. Maar wat is Siebel Breda een vreselijke juwelier!

    Kennelijk zijn mondelinge overeenkomsten en wederzijds respect en vertrouwen geen waarden meer van deze tijd. Het lijkt mij dat als je nadrukkelijk de afspraak maakt dat je eerst een prijsopgave wilt ontvangen voordat er een reparatie plaatsvindt, je dit ook mag verwachten. Nee, in plaats van het nakomen van deze afspraak, wordt de reparatie gewoon uitgevoerd en wordt er daarna van je verwacht dat je de kosten betaalt. Als de medewerker dan vervolgens ook nog voor mij gaat beslissen dat het “toch maar een klein bedrag is”, dan ga je echt heel erg in mijn allergie zitten! Wanneer ik me dan probeer te beroepen op de mondelinge overeenkomst, wordt er gezegd dat ze mijn ring terug zullen sturen om de reparatie ongedaan te maken. Dus, in andere woorden: dan ben ik mijn ring weer drie weken kwijt zodat ze er een diamant uit kunnen slopen? Echt niet! Dit klinkt mij behoorlijk als een wurgovereenkomst in de oren.

    En dan in het kader van empathie tonen: niks. Het enige wat er gezegd is, is dat ze er niks aan kunnen doen en dat het is misgegaan omdat het systeem eruit lag. Het spijt me zeer, maar de dame zou het er op het briefje bijschrijven. Volgens mij het je hier geen CRM-systeem voor nodig en verloopt e-mail via een online databank met back-up.

    Als een dergelijke overeenkomst niet eens nageleefd kan worden, dan weet ik in ieder geval zeker dat ik deze zaak mijn waardevolle spullen nooit meer toevertrouw. In mijn ogen, lever je dan alles behalve service en kwaliteit als juwelier zijnde!

    Nooit meer siebel

    Oorbellen gekregen voor mijn verjaardag van €50. Binnen een maand was de sluiting niet goed meer waardoor een oorbel gelukkig in huis uit gevallen was.
    Om een lang verhaal kort te maken.
    -Ik had beter met de oorbellen om moeten gaan volgens medewerker siebel.
    -Afspraken die ze maken komen ze niet na. Ze bellen niet op de dagen wanneer ze beloven dit te doen.
    -Medewerkers verschuilen zich achter 'de regels' en 'het hoofdkantoor beslist daar over'. Erg vervelend dat dan de communicatie tussen deze twee partijen binnen siebel ronduit slecht is.
    -overleggen niet met de klant maar doen gewoon maar wat zodat je als klant ineens kosten maakt waar je niks van af weet.
    Nooit meer siebel.

    Krijg oorbellen niet mee voor de prijs die erop staat

    Siebel Eindhoven centrum.
    Ik kwam voor oorbellen van 134 euro op internet. Die waren niet op voorraad. Okay, dat kan gebeuren.
    Ik zag andere oorbellen voor 158 euro in de vitrine (zwart plaatje met witte cijfers 158).
    Even pinnen buiten de winkel, want mijn vrouw krijgt het voor haar verjaardag en mag natuurlijk niet zien waar ik iets heb gekocht.
    Ik kom terug in de winkel, leg het geld neer. Oorbellen scan bij de kassa; 176 euro. Ik krijg ze niet mee voor de prijs op het prijskaartje.
    De regiomanager wordt gebeld achterin de winkel. Helaas de prijs is 176 euro zoals de scan van de kassa vermeld en niet de 158 euro zoals vermeld op het prijskaartje.
    Ik zeg nog tegen de winkelmedewerker: "ik wil de prijs betalen wat op het prijskaartje staat. Waarom krijg ik het niet mee?"
    Reactie medewerker: "ik kan hier niets aan doen. Een andere medewerker heeft die fout gemaakt" De regiomanager geeft geen akkoord om de oorbellen voor 158 euro mee te geven".
    Ik vraag nog of ik de regiomanager mag spreken. Nee, mag niet.
    Ik sta nog voor de deuropening; 'laten jullie mij als klant nu gaan terwijl ik de prijs wil betalen die op het prijskaartje stond".
    ja ze lieten mij gaan en dus deze reactie plaatsen.
    De klant is geen koning bij Siebel. .

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    Siebel houdt zich niet aan de prijs die vermeld staat.
    Ook de regiomanager niet als deze wordt opgebeld.

    Horloge

    Horloge gekocht, binnen een maand kapot. Door siebel gerepareerd, duurt 6 weken. Binnen een maand weer kapot. Geld terug gevraagd of ruilen voor ander horloge. Helaas doen ze niet, onbeschoft behandeld door personeel!

    Nooit meer Siebel

    Zwakke punten
    100

    Slechte service

    Armbandje gekocht wat ingekort moest worden. Zou 50 euro gaan kosten en zou 4 weken duren???? Moet niet gekker worden. Volgens mij zou dit service moeten zijn.
    Zij verkopen het niet kleiner.....laatste keer voor mij bij Siebel. Ook slechte medewerkers in Amsterdam, die niet goed weten waar ze het over hebben.

    Sterke punten
    Kan niets bedenken

    Zwakke punten
    Slechte service

    via website besteld en retour gestuurd

    een ring besteld, zou bezorgt worden binnen 5 werkdagen, na 10 werkdagen achteraan gebeld, was verzonden zou volgende dag of de dag erna binnen moeten komen, ring al afgezegd via website, ring toch binnen gekomen, aangenomen van bezorger, dom nooit moeten doen, had moeten weigeren. ring terug gestuurd geen DPD hier in de buurt ja op een 45 min. rijden. dan evt. naar Siebels winkel om te retourneren, zo ver weg en parkeergeld betalen, dus via de post retour gestuurd dat mij 6,95 euro heeft gekost.
    na 2 weken bericht zending is door hun ontvangen, binnen 6 weken geld terug op bank. en ja hoor begin februari geld weer retour. dit alles begon half december. Ik bestel nooit meer bij Siebels.

    Sterke punten
    geen

    Zwakke punten
    geen snelle afhandeling van de lopende zaken, geld is binnen dus wij hebben macht.

    Duur batterijtje!!!

    Horloge gekocht bij Siebel, na anderhalf jaar batterij leeg..kan gebeuren. Breng hem daarheen voor vervanging, dat duurt drie weken meneer! Dan breng ik m wel even ergens anders. Als u dat doet vervalt uw garantie ben ik bang meneer...ok dan laat ik het hier doen. Dat is dan €15,- !!! wat vooraf betaald dient te worden.Overal kosten batterijen rond de €5,- a € 6,- , maar bij Siebel niet. Ze kunnen dat niet in de winkel( elke andere juwelier wel) maar moet opgestuurd worden. En ja hoor na drie weken belt men dat het horloge terug is. Bij het ophalen van het horloge horen we dat er nog even € 12,50 bijbetaald dient te worden omdat het horloge een chronograaf heeft!!!! Die had hij ook al toen ik het horloge bracht en de desbetreffende winkeldame heeft daar toen niets over gezegd. We hebben 15,- betaald en meer betalen we niet...nou dan moet dat maar meneer, we zullen de collega daar even op aanspreken dat ze dat in het vervolg duidelijk maakt aan de klanten. Geen wonder dat Siebel failliet is geweest , als je zo omgaat met je klanten ......en over de rug van deze klanten het hoofd boven water zien te houden...ga snel weg. Niemand zal Siebel missen als ze het onverhoopt niet mochten redden na de doorstart, wij komen er in ieder geval NOOIT meer.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zie review

    Siebel Juwelier Eindhoven

    Horloge uitgezocht voor 12,5 jaar jubileum.
    Hebben zelf moeten bellen of horloge klaar lag.
    Lag dus al enkele weken klaar??
    Horloge mee naar huis genomen en bleek hij niet te lopen. Terug gegaan en gezegd dat ze maar een andere mee moesten geven. Ging niet want zeiden dat horloge bandje beschadigd was? Horloge niet gedragen dus hadden zij gedaan met kleiner maken bandje.
    Horloge eind november weer terug opgestuurd voor een batterijtje. Duurde hele maand om nieuw batterijtje te plaatsen? Horloge kopen bij Siebel duurde zo 3 maanden!! en 5 keer op en neer naar Eindhoven.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Trage bediening in winkel en valse beschuldigingen.
    Weinig service naar klanten toe.

    misleiding SALE bij SIEBEL, Ti sento ring

    ring van ti sento met 50% korting.wauw!! Snel besteld na 3 dagen niks gehoord te hebben toch eens bellen.Nee sorry ring is uitverkocht....Kunnen jullie iets voor mij betekenen? Nee sorry fout in het systeem.
    Volgende dag ff op de site kijken en wat zie ik......ring leverbaar zonder korting.Ook in 1 winkel dus ik bel kan ik m dan ophalen in almere? NEE die ring is niet leverbaar .....update vannacht gehad.fout systeem .Ik voel me echt enorm in de maling genomen ook omdat ik de eerste ben die klaagt....tuurlijk al deze fouten maken ze alleen bij mij.

    Sterke punten
    Niet

    Zwakke punten
    Blijven liegen laat reageren en klant niet tegemoet willen komen.Echt een - 10 voor Siebel.

    Aanbetaling

    Aanbetaling gedaan voor een ring echter siebel ging failliet en met name de vestiging Gouda bleef gesloten. Klacht gemeld aan het hoofdkantoor helaas de nieuwe eigenaar neemt geen oude zaken over. Kortom 200 euro gewoon verdwenen. Advies ga naar een andere juwelier en zeker niet siebel

Bezoek Siebel Juweliers

Schrijf een review