U kunt bij LiL.nl 365 dagen per jaar 24 uur per dag terecht voor originele, functionele, niet alledaagse woontrends die vrolijk, opvallend én betaalbaar zijn.
LiL.nl is het eigentijdse woonwarenhuis met meer dan 5000 artikelen op voorraad. Bestellingen die op werkdagen voor 22.30 uur geplaatst en betaald zijn worden dezelfde dag verzonden.
Via deze weg wil ik in contact komen met andere gedupeerden. Samen staan we sterk!
Ik krijg nog steeds 419,96 van Lil, en ik wil dat graag gaan ophalen. Het liefst gezamenlijk met andere gedupeerden en het liefst in bij zijn van de pers. Laten we ervoor zorgen dat Lil geen anderen meer kan duperen. Het mooiste zou natuurlijk zijn als een consumentenprogramma of de politie een aandacht aan besteed.. Maar die tonen tot dusver nog geen interesse.
Wil je ook de krachten bundelen?
Stuur dan een korte email naar:
GedupeerdenLil @ outlook.com (geen spaties gebruiken)
zoals zovelen opgelicht door Lil.nl, iedere keer hetzelfde verhaal. Producten niet leverbaar, bellen, bellen. Zelfde verhaal. Na vele mondelinge beloften geld nog steeds niet retour gestort, duurt nunal 3 maanden. Bedrijf is een grote leugen!!!! Absoluut oplichterij!!!!!
Verschrikkelijke webwinkel. Levertijden kloppen niet,klantenservice lange verhalen in mails maar lossen niets op. Na vele mails en telefoontjes bestelling na twee maanden geannuleerd.
Had 8 artikelen besteld. 2 daarvan waren direct leverbaar, dat ging zonder problemen. Andere 6 waren 5-7 werkdagen levertijd.
Hiervan is er 1 pas na 5 weken geleverd. De andere 5 artikelen waren keer op keer vertraagd. Elke week kreeg ik een nieuwe update dat het de week erop wel geleverd zou worden, maar zonder resultaat.
Uiteindelijk gebeld en die medewerker gaf mij aan dat ze echt niet kon zeggen wanneer het kwam, daarop besloten te annuleren. Terugbetaling zou binnen 14 dagen gedaan worden. Inmiddels 17 dagen verder en nog altijd geen geld terug. Net weer gebeld en ze gaan de terugstorting doorgeven.
Op mijn vraag waarom ze dat 17 dagen geleden niet hebben gedaan, werd niet ingegaan. Evenals de overige klachten, behalve "Ik zal het doorgeven".
Het kan goed gaan, gezien mijn eerste levering. Maar de overige ervaringen zijn dermate slecht, dat ik Lil.nl absoluut zou afraden!
Zwakke punten - Afspraken niet nakomen over levertijd
- Afspraken niet nakomen over termijn van terugbetaling
- Geen duidelijke uitleg over waarom afspraken niet worden nagekomen
- Geen erkenning van de klacht
- Foutieve leverinformatie op de website
Half december heb ik kastjes van Sebra besteld bij Lil.nl. Ze waren voor 121 bij Lil.nl het voordeligst te bestellen. Levertijd zou binnen 5-7 dagen zijn. Na 6 dagen kreeg ik een automatisch bericht dat de artikelen niet op voorraad waren. Op 30 april heb ik het opgegeven en uiteindelijk de bestelling geannuleerd.
Daarvoor heb ik om de paar weken 5x naar hun gemaild en 3x maal gebeld met de vraag wanneer ik de kastjes kon verwachten. Elke keer werd aangeven dat er leveringsproblemen van de fabrikant waren en dat de kasjes binnen een week bij hun binnen zouden komen en daarna naar ons opgestuurd zouden worden. Vervolgens hoorde ik niets meer van ze waarna ik na 14 dagen weer contact met hun opnam. Vervolgens weer hetzelfde riedeltje, enzovoorts.
Inmiddels was de prijs van de kastjes op hun website verhoogd naar 149 en is de levertijd nog steeds 5-7 dagen. Ik heb één keer opgebeld en ze in de waan gelaten dat ik een nieuwe klant was. Ik vroeg naar de kastjes en gaf toen aan dat ik begrepen had dat er leveringsproblemen waren van de fabrikant. De dame aan de lijn ging dat navragen en kon vervolgens vertellen dat er geen leveringsproblemen mee waren en dat ze binnen een week bij mij thuis konden liggen. Hierna heb ik natuurlijk verbaast gevraagd hoe het dan kan dat ik de kastjes na maanden nog steeds niet in huis heb. Op de vraag of ze soms de kastjes foutief voor een te lage prijs op hun website hadden staan en aan mij verkocht hadden en daarom niet willen leveren, verzekerde de dame mij dat dat zeker niet zo was, maar waarom ik de kastjes nog niet had kon ze me niet zeggen.
Ik heb de bestelling geannuleerd en de kasjes ergens anders besteld waar ze ook niet op voorraad waren. Resultaat: na een week had ik ze binnen.
Mijn conclusie is dan ook dat ze de kastjes per ongeluk te goedkoop hebben aangeboden en niet leverden in de hoop dat ik de bestelling zou annuleren. Overigens is dit niet mijn eerste slechte ervaring met Lil.nl. Ik heb eerder heel lang op een lamp moeten wachten, maar na een paar maanden uiteindelijk wel ontvangen. Wat bijzonder is dat via hun eigen beoordelingssite (feedback company) er alleen maar positieve reviews opstaan, maar bij Trustpilot alleen maar slechte reviews staan. Dit bedrijf is in mijn ogen niets meer dan een dozenschuiverbedrijf dat niet schuwt om u voor te liegen en het webwinkel keurmerk niet waardig is. Maar ik zou zeggen, oordeelt u zelf voordat u besteld......
Sterke punten Mooie website.
Zwakke punten Ze leveren niet...
Ze liegen je voor...
Begin februari heb ik een kastje besteld bij Lil.nl (levertijd was 8 tot 10 dagen). Na meerdere malen contact waarbij (i) het contact altijd vanuit ons moest komen, (ii) de schuld altijd bij de leverancier lag, (iii) we van het kastje naar de muur werden gestuurd, (iv) kortingen werden beloofd die maar één maal zijn overgemaakt en (v) geen excuses bericht vanuit Lil, was de belofte dat het eind week 17 (30 april) zeker bezorgd zou worden. Dezelfde week mail ik ze voor een statusupdate en de het kastje is al onderweg naar Lil en zal begin week 18 geleverd worden ivm Koningsdag. Vandaag donderdag 4 mei toch nog maar even contact opgenomen aangezien geen bericht van Lil EN geen kastje! Uit het gesprek kwam naar voren dat het kastje nog niet geleverd was bij Lil, ze geen idee hadden waar het kastje kwam en of het uberhaupt nog kan. Uiteindelijk dus het kastje moet annuleren (nou ja annuleren, de vraag was of ik het kastje uberhaupt nog zou krijgen) en nu maar wachten op geld terug. Met uiteraard de belofte dat het met spoed overgemaakt zou worden. Nou al drie maanden valse beloftes ben ik al heel blij als ik mijn geld ook daadwerkelijk heb ontvangen. Daadwerkelijk nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt. Niemand die contact opneemt om excuses te maken of probeert tot een oplossing te komen. WAARDELOOS!
Zeer slechte service. Bestelling zou maandag geleverd worden. Geen bericht gehad en aan het einde van de dag toch maar eens zelf gebeld. Na bijna 30 minuten in de wacht te hebben gestaan bleek het ineens dinsdag te zijn door een leverings probleem. Vervolgens op diezelfde maandag om 23:15 een mail ontvangen met het bericht dat de levering wordt uitgesteld naar 25-5-17 (ter info het is nu 11-4). Nee ik ga hier niet op wachten. Genoeg concurrenten die wel goede service bieden. Ook ik ben uitgegaan van het keurmerk en heb verder geen recensies gelezen. Ik hoop dat het bedrijf dit leest en er wat aan doet. Maar gezien de vele slechte berichten zou er wel weinig veranderen. Tip: bespaar jezelf de ellende en bestel hier niets!
Zwakke punten - komt afspraken niet na
- geld laat op zich wachten
Lamp besteld, levertijd max 5 dagen. Na 10 dagen status opgevraagd, lag aan de leverancier maar de lamp zou snel volgen. Na nog een week opnieuw status opgevraagd en werd op nooit meer gereageerd. Heel frustrerend. Na 6 weken kreeg ik de lamp eindelijk toegestuurd in slechte verpakking dan nog.
Puur bedrog en slechte service. Gelukkig kan ik langs deze week mijn ervaring kwijt want de reviews op hun website zijn vals.
Ik wacht al 2 mnd op mijn product, met een initiele levertijd van een week. Ik ben nog geen 1 keer op de hoogte gehouden door lil.nl
Ik heb al vaak zelf gebeld of gemaild en krijg elke keer een andere datum te horen. De laaste afspraak was leveren half december wn ze hadden me dit keer beloofd me op de hoogte te houden als dit niet gehaald werd. Niks gehoord.zelf weer gebeld, zou voor kerst geleverd worden en je raad het al niks gehoord en niks ontvangen. Geld terug kan maar duurt ook 3 weken. Ik bestel alles online en heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Slechte service, onvriendelijke contactcenter, komen geen enkele afspraak na.
Box besteld op een dinsdag. Woensdag de week erop nog steeds niet ontvangen. Stelregel voor 23uur besteld volgende dag in huis gaat bij hun niet op. Ze houden je telefonisch aan het lijntje. Dan is het magazijn een rommel, dan is product beschadigd geraakt, dan is het product ineens niet meer op voor. Klantenservice mag zo niet eens genoemd worden. "Als u ons zo slecht vindt mevrouw dan annuleer ik nu uw bestelling en uw geld krijgt u binnen twee weken teruggestort."
Daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Ik heb geëist dat ik m'n geld binnen twee dagen terug heb. Het is immers niet mijn fout dat het bij hun een rotzooi is.
Wij hebben eind januari een lamp besteld via de webshop, waarbij in de bevestiging was opgenomen dat de lamp binnen 3-7 werkdagen geleverd zou worden. Halverwege februari nog eens gebeld om te informeren naar de status van de bestelling.
blijkt dat levering langer op zich laat wachten door de leverancier en dat de website 'soms niet hierop is aangepast'. Nu weer 1,5 week verder en nog steeds geen lamp binnen....!
Heb met best wel wat webwinkels ervaring, maar zo slecht zoals deze webwinkel is heb ik nog niet eerder meegemaakt. Overzichtelijke website, snel geleverd, enkel zodra je iets retourneert kan je fluiten naar je centen. Ik wacht nu al sinds 11 december op mijn geld!!!!! Elke keer hetzelfde verhaal; excuses, we gaan het in orde maken... Nou niet dus!!! Wil je de "financiële administratie" spreken, is die niet aanwezig. Nee mensen, NIKS kopen bij deze webshop!!! Er zijn genoeg betere alternatieven!
Sterke punten "Betrouwbaar" ogende site
Snelle levering
Zwakke punten Retourneren?? Je kan fluiten naar je geld!!!
Ik heb hier een buro besteld. Volgens de productbeschrijving zou deze van grenen zijn maar het blijkt grotendeels uit spaanplaat te bestaan. Daarbij zijn twee onderdelen beschadigd. Op de mails hierover komt geen enkele reactie.
wat een slechte service, mennnn, heb er een paar grijze haren bij.
Stoel begin december besteld, zou 3 tot 5 dagen duren voor ie gelevrrd kan worden. Niet dus! Tig telefoontjes van mij naar Lil, tig beloftes en net zo vaak de afspraken niet nakomen. Ik heb twee dagen vrijgenomen van mn werk ivm levering die maar niet komt. Pffffffff nu zijn we meer dan een maand verder. Medewerkster heeft me beloofd dat dan eindelijk de stoel vandaag geleverd zou worden. Niet dus! Wordt nu maandag, mijn werkdag! Niet dus! Ik cancel de hele bestelling en ga de stoel kopen bij de concurent!
Sorry, zo ga je niet met klanten om!
Sterke punten meisjes aan de telefoon waren wel heel aardig, maar daar schiet je niet veel mee op helaas!
GedupeerdenLil @ outlook.com (zonder spaties)
Via deze weg wil ik in contact komen met andere gedupeerden. Samen staan we sterk!
Ik krijg nog steeds 419,96 van Lil, en ik wil dat graag gaan ophalen. Het liefst gezamenlijk met andere gedupeerden en het liefst in bij zijn van de pers. Laten we ervoor zorgen dat Lil geen anderen meer kan duperen. Het mooiste zou natuurlijk zijn als een consumentenprogramma of de politie een aandacht aan besteed.. Maar die tonen tot dusver nog geen interesse.
Wil je ook de krachten bundelen?
Stuur dan een korte email naar:
GedupeerdenLil @ outlook.com (geen spaties gebruiken)
En dan kunnen we Lil gezamenlijk aanpakken
Sterke punten
Geen
Oplichting
zoals zovelen opgelicht door Lil.nl, iedere keer hetzelfde verhaal. Producten niet leverbaar, bellen, bellen. Zelfde verhaal. Na vele mondelinge beloften geld nog steeds niet retour gestort, duurt nunal 3 maanden. Bedrijf is een grote leugen!!!! Absoluut oplichterij!!!!!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Alles
Hopeloos
Verschrikkelijke webwinkel. Levertijden kloppen niet,klantenservice lange verhalen in mails maar lossen niets op. Na vele mails en telefoontjes bestelling na twee maanden geannuleerd.
Sterke punten
Geen
Komt afspraken niet na!
Had 8 artikelen besteld. 2 daarvan waren direct leverbaar, dat ging zonder problemen. Andere 6 waren 5-7 werkdagen levertijd.
Hiervan is er 1 pas na 5 weken geleverd. De andere 5 artikelen waren keer op keer vertraagd. Elke week kreeg ik een nieuwe update dat het de week erop wel geleverd zou worden, maar zonder resultaat.
Uiteindelijk gebeld en die medewerker gaf mij aan dat ze echt niet kon zeggen wanneer het kwam, daarop besloten te annuleren. Terugbetaling zou binnen 14 dagen gedaan worden. Inmiddels 17 dagen verder en nog altijd geen geld terug. Net weer gebeld en ze gaan de terugstorting doorgeven.
Op mijn vraag waarom ze dat 17 dagen geleden niet hebben gedaan, werd niet ingegaan. Evenals de overige klachten, behalve "Ik zal het doorgeven".
Het kan goed gaan, gezien mijn eerste levering. Maar de overige ervaringen zijn dermate slecht, dat ik Lil.nl absoluut zou afraden!
Zwakke punten
- Afspraken niet nakomen over levertijd
- Afspraken niet nakomen over termijn van terugbetaling
- Geen duidelijke uitleg over waarom afspraken niet worden nagekomen
- Geen erkenning van de klacht
- Foutieve leverinformatie op de website
Ze leveren niet en ze liegen je voor, keer op keer
Half december heb ik kastjes van Sebra besteld bij Lil.nl. Ze waren voor 121 bij Lil.nl het voordeligst te bestellen. Levertijd zou binnen 5-7 dagen zijn. Na 6 dagen kreeg ik een automatisch bericht dat de artikelen niet op voorraad waren. Op 30 april heb ik het opgegeven en uiteindelijk de bestelling geannuleerd.
Daarvoor heb ik om de paar weken 5x naar hun gemaild en 3x maal gebeld met de vraag wanneer ik de kastjes kon verwachten. Elke keer werd aangeven dat er leveringsproblemen van de fabrikant waren en dat de kasjes binnen een week bij hun binnen zouden komen en daarna naar ons opgestuurd zouden worden. Vervolgens hoorde ik niets meer van ze waarna ik na 14 dagen weer contact met hun opnam. Vervolgens weer hetzelfde riedeltje, enzovoorts.
Inmiddels was de prijs van de kastjes op hun website verhoogd naar 149 en is de levertijd nog steeds 5-7 dagen. Ik heb één keer opgebeld en ze in de waan gelaten dat ik een nieuwe klant was. Ik vroeg naar de kastjes en gaf toen aan dat ik begrepen had dat er leveringsproblemen waren van de fabrikant. De dame aan de lijn ging dat navragen en kon vervolgens vertellen dat er geen leveringsproblemen mee waren en dat ze binnen een week bij mij thuis konden liggen. Hierna heb ik natuurlijk verbaast gevraagd hoe het dan kan dat ik de kastjes na maanden nog steeds niet in huis heb. Op de vraag of ze soms de kastjes foutief voor een te lage prijs op hun website hadden staan en aan mij verkocht hadden en daarom niet willen leveren, verzekerde de dame mij dat dat zeker niet zo was, maar waarom ik de kastjes nog niet had kon ze me niet zeggen.
Ik heb de bestelling geannuleerd en de kasjes ergens anders besteld waar ze ook niet op voorraad waren. Resultaat: na een week had ik ze binnen.
Mijn conclusie is dan ook dat ze de kastjes per ongeluk te goedkoop hebben aangeboden en niet leverden in de hoop dat ik de bestelling zou annuleren. Overigens is dit niet mijn eerste slechte ervaring met Lil.nl. Ik heb eerder heel lang op een lamp moeten wachten, maar na een paar maanden uiteindelijk wel ontvangen. Wat bijzonder is dat via hun eigen beoordelingssite (feedback company) er alleen maar positieve reviews opstaan, maar bij Trustpilot alleen maar slechte reviews staan. Dit bedrijf is in mijn ogen niets meer dan een dozenschuiverbedrijf dat niet schuwt om u voor te liegen en het webwinkel keurmerk niet waardig is. Maar ik zou zeggen, oordeelt u zelf voordat u besteld......
Sterke punten
Mooie website.
Zwakke punten
Ze leveren niet...
Ze liegen je voor...
VRESELIJK
Begin februari heb ik een kastje besteld bij Lil.nl (levertijd was 8 tot 10 dagen). Na meerdere malen contact waarbij (i) het contact altijd vanuit ons moest komen, (ii) de schuld altijd bij de leverancier lag, (iii) we van het kastje naar de muur werden gestuurd, (iv) kortingen werden beloofd die maar één maal zijn overgemaakt en (v) geen excuses bericht vanuit Lil, was de belofte dat het eind week 17 (30 april) zeker bezorgd zou worden. Dezelfde week mail ik ze voor een statusupdate en de het kastje is al onderweg naar Lil en zal begin week 18 geleverd worden ivm Koningsdag. Vandaag donderdag 4 mei toch nog maar even contact opgenomen aangezien geen bericht van Lil EN geen kastje! Uit het gesprek kwam naar voren dat het kastje nog niet geleverd was bij Lil, ze geen idee hadden waar het kastje kwam en of het uberhaupt nog kan. Uiteindelijk dus het kastje moet annuleren (nou ja annuleren, de vraag was of ik het kastje uberhaupt nog zou krijgen) en nu maar wachten op geld terug. Met uiteraard de belofte dat het met spoed overgemaakt zou worden. Nou al drie maanden valse beloftes ben ik al heel blij als ik mijn geld ook daadwerkelijk heb ontvangen. Daadwerkelijk nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt. Niemand die contact opneemt om excuses te maken of probeert tot een oplossing te komen. WAARDELOOS!
Sterke punten
GEEN!
Zeer slechte service
Zeer slechte service. Bestelling zou maandag geleverd worden. Geen bericht gehad en aan het einde van de dag toch maar eens zelf gebeld. Na bijna 30 minuten in de wacht te hebben gestaan bleek het ineens dinsdag te zijn door een leverings probleem. Vervolgens op diezelfde maandag om 23:15 een mail ontvangen met het bericht dat de levering wordt uitgesteld naar 25-5-17 (ter info het is nu 11-4). Nee ik ga hier niet op wachten. Genoeg concurrenten die wel goede service bieden. Ook ik ben uitgegaan van het keurmerk en heb verder geen recensies gelezen. Ik hoop dat het bedrijf dit leest en er wat aan doet. Maar gezien de vele slechte berichten zou er wel weinig veranderen. Tip: bespaar jezelf de ellende en bestel hier niets!
Zwakke punten
- komt afspraken niet na
- geld laat op zich wachten
Slechtste service ooit
Lamp besteld, levertijd max 5 dagen. Na 10 dagen status opgevraagd, lag aan de leverancier maar de lamp zou snel volgen. Na nog een week opnieuw status opgevraagd en werd op nooit meer gereageerd. Heel frustrerend. Na 6 weken kreeg ik de lamp eindelijk toegestuurd in slechte verpakking dan nog.
Puur bedrog en slechte service. Gelukkig kan ik langs deze week mijn ervaring kwijt want de reviews op hun website zijn vals.
slechtse website OOIT
Ik wacht al 2 mnd op mijn product, met een initiele levertijd van een week. Ik ben nog geen 1 keer op de hoogte gehouden door lil.nl
Ik heb al vaak zelf gebeld of gemaild en krijg elke keer een andere datum te horen. De laaste afspraak was leveren half december wn ze hadden me dit keer beloofd me op de hoogte te houden als dit niet gehaald werd. Niks gehoord.zelf weer gebeld, zou voor kerst geleverd worden en je raad het al niks gehoord en niks ontvangen. Geld terug kan maar duurt ook 3 weken. Ik bestel alles online en heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slechte service, onvriendelijke contactcenter, komen geen enkele afspraak na.
SLECHTT
Box besteld op een dinsdag. Woensdag de week erop nog steeds niet ontvangen. Stelregel voor 23uur besteld volgende dag in huis gaat bij hun niet op. Ze houden je telefonisch aan het lijntje. Dan is het magazijn een rommel, dan is product beschadigd geraakt, dan is het product ineens niet meer op voor. Klantenservice mag zo niet eens genoemd worden. "Als u ons zo slecht vindt mevrouw dan annuleer ik nu uw bestelling en uw geld krijgt u binnen twee weken teruggestort."
Daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Ik heb geëist dat ik m'n geld binnen twee dagen terug heb. Het is immers niet mijn fout dat het bij hun een rotzooi is.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Onprofessioneel
Lil.nl - onbetrouwbaar
Wij hebben eind januari een lamp besteld via de webshop, waarbij in de bevestiging was opgenomen dat de lamp binnen 3-7 werkdagen geleverd zou worden. Halverwege februari nog eens gebeld om te informeren naar de status van de bestelling.
blijkt dat levering langer op zich laat wachten door de leverancier en dat de website 'soms niet hierop is aangepast'. Nu weer 1,5 week verder en nog steeds geen lamp binnen....!
slechte service, slechte informatievoorziening, kortom waardeloos.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
informatie op website niet juist
service onvoldoende niveau
Slecht!!!
Heb met best wel wat webwinkels ervaring, maar zo slecht zoals deze webwinkel is heb ik nog niet eerder meegemaakt. Overzichtelijke website, snel geleverd, enkel zodra je iets retourneert kan je fluiten naar je centen. Ik wacht nu al sinds 11 december op mijn geld!!!!! Elke keer hetzelfde verhaal; excuses, we gaan het in orde maken... Nou niet dus!!! Wil je de "financiële administratie" spreken, is die niet aanwezig. Nee mensen, NIKS kopen bij deze webshop!!! Er zijn genoeg betere alternatieven!
Sterke punten
"Betrouwbaar" ogende site
Snelle levering
Zwakke punten
Retourneren?? Je kan fluiten naar je geld!!!
Onbetrouwbaar
Ik heb hier een buro besteld. Volgens de productbeschrijving zou deze van grenen zijn maar het blijkt grotendeels uit spaanplaat te bestaan. Daarbij zijn twee onderdelen beschadigd. Op de mails hierover komt geen enkele reactie.
WAARDELOOS!
wat een slechte service, mennnn, heb er een paar grijze haren bij.
Stoel begin december besteld, zou 3 tot 5 dagen duren voor ie gelevrrd kan worden. Niet dus! Tig telefoontjes van mij naar Lil, tig beloftes en net zo vaak de afspraken niet nakomen. Ik heb twee dagen vrijgenomen van mn werk ivm levering die maar niet komt. Pffffffff nu zijn we meer dan een maand verder. Medewerkster heeft me beloofd dat dan eindelijk de stoel vandaag geleverd zou worden. Niet dus! Wordt nu maandag, mijn werkdag! Niet dus! Ik cancel de hele bestelling en ga de stoel kopen bij de concurent!
Sorry, zo ga je niet met klanten om!
Sterke punten
meisjes aan de telefoon waren wel heel aardig, maar daar schiet je niet veel mee op helaas!
Zwakke punten
ALLES!