LiL.nl - 14 Reviews

Last updated: 28 maart 2018
LiL.nl Logo

6.7% aanbevolen, 14 Reviews

  1. LiL.nl
  2. LiL.nl Reviews
  3. Schrijf ook een review over LiL.nl

LiL.nl

U kunt bij LiL.nl 365 dagen per jaar 24 uur per dag terecht voor originele, functionele, niet alledaagse woontrends die vrolijk, opvallend én betaalbaar zijn.

LiL.nl is het eigentijdse woonwarenhuis met meer dan 5000 artikelen op voorraad. Bestellingen die op werkdagen voor 22.30 uur geplaatst en betaald zijn worden dezelfde dag verzonden.

LiL.nl Details

Hits: 644

URL: http://www.lil.nl/

Categorieën: Wonen

Reviews: 14


LiL.nl reviews (14):

LiL.nl - GedupeerdenLil @ outlook.com (zonder spaties)

0

Review:
Via deze weg wil ik in contact komen met andere gedupeerden. Samen staan we sterk!

Ik krijg nog steeds € 419,96 van Lil, en ik wil dat graag gaan ophalen. Het liefst gezamenlijk met andere gedupeerden en het liefst in bij zijn van de pers. Laten we ervoor zorgen dat Lil geen anderen meer kan duperen. Het mooiste zou natuurlijk zijn als een consumentenprogramma of de politie een aandacht aan besteed.. Maar die tonen tot dusver nog geen interesse.

Wil je ook de krachten bundelen?
Stuur dan een korte email naar:
GedupeerdenLil @ outlook.com (geen spaties gebruiken)

En dan kunnen we Lil gezamenlijk aanpakken

Sterke punten:
Geen

Saskia beveelt LiL.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

LiL.nl - Oplichting

0

Review:
zoals zovelen opgelicht door Lil.nl, iedere keer hetzelfde verhaal. Producten niet leverbaar, bellen, bellen. Zelfde verhaal. Na vele mondelinge beloften geld nog steeds niet retour gestort, duurt nunal 3 maanden. Bedrijf is een grote leugen!!!! Absoluut oplichterij!!!!!

Sterke punten:
geen

Zwakke punten:
Alles

Greetje Kan beveelt LiL.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

LiL.nl - Hopeloos

0

Review:
Verschrikkelijke webwinkel. Levertijden kloppen niet,klantenservice lange verhalen in mails maar lossen niets op. Na vele mails en telefoontjes bestelling na twee maanden geannuleerd.

Sterke punten:
Geen

Anny beveelt LiL.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

LiL.nl - Komt afspraken niet na!

0

Review:
Had 8 artikelen besteld. 2 daarvan waren direct leverbaar, dat ging zonder problemen. Andere 6 waren 5-7 werkdagen levertijd.
Hiervan is er 1 pas na 5 weken geleverd. De andere 5 artikelen waren keer op keer vertraagd. Elke week kreeg ik een nieuwe update dat het de week erop wel geleverd zou worden, maar zonder resultaat.

Uiteindelijk gebeld en die medewerker gaf mij aan dat ze echt niet kon zeggen wanneer het kwam, daarop besloten te annuleren. Terugbetaling zou binnen 14 dagen gedaan worden. Inmiddels 17 dagen verder en nog altijd geen geld terug. Net weer gebeld en ze gaan de terugstorting doorgeven.
Op mijn vraag waarom ze dat 17 dagen geleden niet hebben gedaan, werd niet ingegaan. Evenals de overige klachten, behalve "Ik zal het doorgeven".

Het kan goed gaan, gezien mijn eerste levering. Maar de overige ervaringen zijn dermate slecht, dat ik Lil.nl absoluut zou afraden!

Zwakke punten:
- Afspraken niet nakomen over levertijd
- Afspraken niet nakomen over termijn van terugbetaling
- Geen duidelijke uitleg over waarom afspraken niet worden nagekomen
- Geen erkenning van de klacht
- Foutieve leverinformatie op de website

TC beveelt LiL.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

LiL.nl - Ze leveren niet en ze liegen je voor, keer op keer

0

Review:
Half december heb ik kastjes van Sebra besteld bij Lil.nl. Ze waren voor €121 bij Lil.nl het voordeligst te bestellen. Levertijd zou binnen 5-7 dagen zijn. Na 6 dagen kreeg ik een automatisch bericht dat de artikelen niet op voorraad waren. Op 30 april heb ik het opgegeven en uiteindelijk de bestelling geannuleerd.

Daarvoor heb ik om de paar weken 5x naar hun gemaild en 3x maal gebeld met de vraag wanneer ik de kastjes kon verwachten. Elke keer werd aangeven dat er leveringsproblemen van de fabrikant waren en dat de kasjes binnen een week bij hun binnen zouden komen en daarna naar ons opgestuurd zouden worden. Vervolgens hoorde ik niets meer van ze waarna ik na 14 dagen weer contact met hun opnam. Vervolgens weer hetzelfde riedeltje, enzovoorts.
Inmiddels was de prijs van de kastjes op hun website verhoogd naar €149 en is de levertijd nog steeds 5-7 dagen. Ik heb één keer opgebeld en ze in de waan gelaten dat ik een nieuwe klant was. Ik vroeg naar de kastjes en gaf toen aan dat ik begrepen had dat er leveringsproblemen waren van de fabrikant. De dame aan de lijn ging dat navragen en kon vervolgens vertellen dat er geen leveringsproblemen mee waren en dat ze binnen een week bij mij thuis konden liggen. Hierna heb ik natuurlijk verbaast gevraagd hoe het dan kan dat ik de kastjes na maanden nog steeds niet in huis heb. Op de vraag of ze soms de kastjes foutief voor een te lage prijs op hun website hadden staan en aan mij verkocht hadden en daarom niet willen leveren, verzekerde de dame mij dat dat zeker niet zo was, maar waarom ik de kastjes nog niet had kon ze me niet zeggen.
Ik heb de bestelling geannuleerd en de kasjes ergens anders besteld waar ze ook niet op voorraad waren. Resultaat: na een week had ik ze binnen.

Mijn conclusie is dan ook dat ze de kastjes per ongeluk te goedkoop hebben aangeboden en niet leverden in de hoop dat ik de bestelling zou annuleren. Overigens is dit niet mijn eerste slechte ervaring met Lil.nl. Ik heb eerder heel lang op een lamp moeten wachten, maar na een paar maanden uiteindelijk wel ontvangen. Wat bijzonder is dat via hun eigen beoordelingssite (feedback company) er alleen maar positieve reviews opstaan, maar bij Trustpilot alleen maar slechte reviews staan. Dit bedrijf is in mijn ogen niets meer dan een dozenschuiverbedrijf dat niet schuwt om u voor te liegen en het webwinkel keurmerk niet waardig is. Maar ik zou zeggen, oordeelt u zelf voordat u besteld......

Sterke punten:
Mooie website.

Zwakke punten:
Ze leveren niet...
Ze liegen je voor...

Vincent beveelt LiL.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

LiL.nl - VRESELIJK

0

Review:
Begin februari heb ik een kastje besteld bij Lil.nl (levertijd was 8 tot 10 dagen). Na meerdere malen contact waarbij (i) het contact altijd vanuit ons moest komen, (ii) de schuld altijd bij de leverancier lag, (iii) we van het kastje naar de muur werden gestuurd, (iv) kortingen werden beloofd die maar één maal zijn overgemaakt en (v) geen excuses bericht vanuit Lil, was de belofte dat het eind week 17 (30 april) zeker bezorgd zou worden. Dezelfde week mail ik ze voor een statusupdate en de het kastje is al onderweg naar Lil en zal begin week 18 geleverd worden ivm Koningsdag. Vandaag donderdag 4 mei toch nog maar even contact opgenomen aangezien geen bericht van Lil EN geen kastje! Uit het gesprek kwam naar voren dat het kastje nog niet geleverd was bij Lil, ze geen idee hadden waar het kastje kwam en of het uberhaupt nog kan. Uiteindelijk dus het kastje moet annuleren (nou ja annuleren, de vraag was of ik het kastje uberhaupt nog zou krijgen) en nu maar wachten op geld terug. Met uiteraard de belofte dat het met spoed overgemaakt zou worden. Nou al drie maanden valse beloftes ben ik al heel blij als ik mijn geld ook daadwerkelijk heb ontvangen. Daadwerkelijk nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt. Niemand die contact opneemt om excuses te maken of probeert tot een oplossing te komen. WAARDELOOS!

Sterke punten:
GEEN!

Marjolein beveelt LiL.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

LiL.nl - Zeer slechte service

0

Review:
Zeer slechte service. Bestelling zou maandag geleverd worden. Geen bericht gehad en aan het einde van de dag toch maar eens zelf gebeld. Na bijna 30 minuten in de wacht te hebben gestaan bleek het ineens dinsdag te zijn door een leverings probleem. Vervolgens op diezelfde maandag om 23:15 een mail ontvangen met het bericht dat de levering wordt uitgesteld naar 25-5-17 (ter info het is nu 11-4). Nee ik ga hier niet op wachten. Genoeg concurrenten die wel goede service bieden. Ook ik ben uitgegaan van het keurmerk en heb verder geen recensies gelezen. Ik hoop dat het bedrijf dit leest en er wat aan doet. Maar gezien de vele slechte berichten zou er wel weinig veranderen. Tip: bespaar jezelf de ellende en bestel hier niets!

Zwakke punten:
- komt afspraken niet na
- geld laat op zich wachten

Michel Janse beveelt LiL.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

LiL.nl - Slechtste service ooit

0

Review:
Lamp besteld, levertijd max 5 dagen. Na 10 dagen status opgevraagd, lag aan de leverancier maar de lamp zou snel volgen. Na nog een week opnieuw status opgevraagd en werd op nooit meer gereageerd. Heel frustrerend. Na 6 weken kreeg ik de lamp eindelijk toegestuurd in slechte verpakking dan nog.

Puur bedrog en slechte service. Gelukkig kan ik langs deze week mijn ervaring kwijt want de reviews op hun website zijn vals.

Sandrine beveelt LiL.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

LiL.nl - slechtse website OOIT

2

Review:
Ik wacht al 2 mnd op mijn product, met een initiele levertijd van een week. Ik ben nog geen 1 keer op de hoogte gehouden door lil.nl
Ik heb al vaak zelf gebeld of gemaild en krijg elke keer een andere datum te horen. De laaste afspraak was leveren half december wn ze hadden me dit keer beloofd me op de hoogte te houden als dit niet gehaald werd. Niks gehoord.zelf weer gebeld, zou voor kerst geleverd worden en je raad het al niks gehoord en niks ontvangen. Geld terug kan maar duurt ook 3 weken. Ik bestel alles online en heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Slechte service, onvriendelijke contactcenter, komen geen enkele afspraak na.

laurien beveelt LiL.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

LiL.nl - SLECHTT

1

Review:
Box besteld op een dinsdag. Woensdag de week erop nog steeds niet ontvangen. Stelregel voor 23uur besteld volgende dag in huis gaat bij hun niet op. Ze houden je telefonisch aan het lijntje. Dan is het magazijn een rommel, dan is product beschadigd geraakt, dan is het product ineens niet meer op voor. Klantenservice mag zo niet eens genoemd worden. "Als u ons zo slecht vindt mevrouw dan annuleer ik nu uw bestelling en uw geld krijgt u binnen twee weken teruggestort."
Daar ben ik niet mee akkoord gegaan. Ik heb geëist dat ik m'n geld binnen twee dagen terug heb. Het is immers niet mijn fout dat het bij hun een rotzooi is.

Sterke punten:
Geen

Zwakke punten:
Onprofessioneel

Daniella beveelt LiL.nl NIET aan bij vrienden/bekenden

Schrijf ook een review over LiL.nl

  • je e-mailadres is niet zichtbaar voor andere bezoekers


Ja, ik zou LiL.nl aanbevelen aan vrienden/bekenden
Nee, ik zou LiL.nl aan niemand aanbevelen
Niet van toepassing / Geen mening


Stuur mij een e-mail wanneer iemand een nieuwe review over deze website schrijft

Stuur mij een e-mail wanneer iemand op mijn review reageert

Door het plaatsen van deze review ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Bezoek LiL.nl


Andere websites in de categorie 'Wonen'

Home » Wonen » LiL.nl