Online tuincentrum | Bloembollen en planten kopen | Bakker.com
Laat uw tuin tot bloei komen met Bakker! Bestel nu bloembollen, planten, rozen en tuinaccessoires in ons online tuincentrum.
Minihorseshop.nl
Ik bestelde 3 x 10 aardbeiplanten. Zelden zo'n waardeloze kwaliteit gezien. Reclameren gaat niet want BaGGer.com heeft geen telefoonnummers of emailadressen waarop men iets van een klantenservice kan bereiken. Mijn advies; ga naar een echte kweker, dan ziet u wat u koopt. Bij Bakker.com is het BaGGer!!
Sterke punten Geen!!
Zwakke punten Geen klantenservice en zeer slechte producten
Bestelling beschadigd, vermoedelijk omdat de doos tijdens transport op zijn kop heeft gestaan. Geen antwoord op klachtenmails. Een Nederlandse webshop onwaardig !
Ik heb bij bakker 10 kruipende klokjesbloem planten besteld. Deze werd als mooie volle plant geadverteerd; met een foto van een mooie volle pot. De afmetingen zouden als volgende zijn: 15cm breed en 25-35cm hoog. Deze afmetingen zouden inclusief pot zijn en zoals het er op de foto uitzag was dit prima. Echter kreeg ik (zeer laat en slecht geleverd) 10 potten binnen van 15cm breed en 25-35cm hoog, met belachelijk kleine stekjes van slechte kwaliteit. Ik denk dat de plantjes die in de pot zaten ongeveer 2-3cm breed waren en misschien een 0,5cm hoog. Waar ik voor betaald heb was dus vooral een pot met aarde. Op hoop van zegen heb ik de stekjes in de tuin gezet, maar in tegenstelling tot mijn andere planten, lijken deze het niet te overleven. Voor twee heb ik nog hoop, de rest gaat het waarschijnlijk niet redden. Echter: zelfs als ze het gered hadden zijn het niet de planten waar je voor hebt betaald, dus ik zou echt iedereen op het hart willen drukken om je planten elders te kopen dan bij bakker (anders kun je net zo goed je geld in de prullenbak gooien).
P.S. Ik heb contact gehad met de klantenservice, maar die konden mij verder niet helpen en namen geen verantwoordelijkheid voor het grote verschil in de belofte die gemaakt werd op de site en de uiteindelijk geleverde producten.
P.P.S. Bakker heeft zoveel mensen opgelicht dat er zelfs een facebook bestaat voor mensen die zich opgelicht voelen door bakker....
Sterke punten Ze kunnen heel mooi adverteren op hun website. ;)
Zwakke punten Oplichting: je krijgt niet waar je voor betaald.
bestelling gedaan bijbakkercomfort na 3 weken nog niks onntvangen ge maild ze waren mijn bestelbon kwijtmoest het klant nr doorgeven en de bstelling daarna geen reactie meer nog 3kkeer gemailt nog steeds geen reactie maar ik snap het wel ik had er eencadeau pakket bij van samsung dus bonkwijt ik bestel er nooit meer
Wat een ongelooflijke teleurstelling bij het ontvangen van mijn bestelling. Een XL plant van 80-90cm was een plant van nog geen 50cm hoog! Ook waren de bladeren beschadigd, afgescheurd of verrot. Een ander plantje kwam als kastplantje binnen... Ten eerste duurde het al erg lang voor mijn bestelling geleverd werd, oke.. kan.. shit happens.. maar dan hoop je toch blij te worden van leuke & mooie planten waar je zo lang op hebt zitten wachten. Helaas, grote domper! Krijg ook geen reactie van ze terug.......... kansloos!
Verschillende planten besteld, Uiteindelijk ontvangen na een zeer lange tijd wachten. voornamelijk de Root geleverde planten komen slecht op in de tuin. Van de 15 stuks komt er 3 op.
Helaas blijft het bij bakker.com erg stil bij navraag via de mail.
Sterke punten Website duidelijk
Zwakke punten Lange levertijd, kwaliteit produkt, communicatie
Ik heb een vleesetendeplant besteld. Zag er op het plaatje heel leuk uit. Bij aankomst kreeg ik een heel klein plantje wat dood en beschimmeld is. Vorige week een mail gestuurd maar nog niks gehoord.
Ik had 10 dwerg lupinen besteld. Levering snel ontvangen. Echter maar 7 ontvangen. Maar er zijn er maar 3 uitgekomen de rest was al dood voor ik het ontvangen heb. Klacht ingedient moest foto maken en dan zal er een passende oplossing gevonden worden. Daarna nog 2 x gemaild maar nooit meer een antwoord ontvangen.
Vlgns meerdere revieuws is het een waardeloos bedrijf
Sterke punten Slechte service en telefonisch onbereikbaar
Zéér slechte ervaring. 2 klimrozen besteld van 65-75 cm hoog. Planten 6 dagen onderweg, dus dood gearriveerd. Maar niet alleen dood, zij zijn 14 cm hoog (heb het even gemeten), niet 65-75 cm. Jammer dat hier geen foto's bijgevoegd kunnen worden. BIJZONDER slechte communicatie. Talloze emails (met foto's) , talloze telefoontjes. Na weken eindelijk geld terug, maar wel minus verzendkosten. BOEVEN!! Niet gebruiken.
Sterke punten Geen enkele, hoewel de website er goed uitziet
Heb een seringen struik besteld en wat potgrond pakket is 4 a 5 dagen (dat kan ik even niet vinden ) onderweg geweest Sering lag gewoon tussen de zakken potgrond en was dus bekneld hij had gebroken en bruine takjes en was helemaal plat nu zou dat niet erg zijn als mijn klachten serieus werden genomen maar na een klacht incl de foto’s Heb ik niets meer gehoord Dus voor mij een vele andere mensen met groene vingers GEEN bakker meer ,!
Hoop dat deze review geplaatst word maar heb daar een hard hoofd in of nog beter .
BAKKER KOM MET EEN OPLOSSING !!!
Sterke punten Helemaal geen sterke punten het liefst 0 sterren maar dat kan niet
deze winkel slaat nergers op. Ze hebben je betaling, houden je zo lang mogelijk aan het lijntje met tegenstrijdige argumenten en leveren niks
Sterke punten oprecht geen
Zwakke punten - klantenservice kan niks: kunnen alleen zeggen "hoe vervelend het voor je is", maar kunnen niks oplossen "omdat ze extern zijn"
- backoffice en front office bewust of onbewust rampzalig aangezloten met elkaar. na meerdere keren aangegeven te hebben dat het bericht van de klantenservice tegenstrijdig is met de website is de website dus nogsteeds niet ge-update (ALS je klantenservice dan extern is, zorg dan op zijn minst dat de communicatie goed verloopt).
- ik moet zelf nabellen en contact opnemen voor updates (lees: vertragingen)
- al met al: sympathiek geneuzel maar 0.0 handelingen: koop je niks voor
BaGGer bij Bakker.com
Ik bestelde 3 x 10 aardbeiplanten. Zelden zo'n waardeloze kwaliteit gezien. Reclameren gaat niet want BaGGer.com heeft geen telefoonnummers of emailadressen waarop men iets van een klantenservice kan bereiken. Mijn advies; ga naar een echte kweker, dan ziet u wat u koopt. Bij Bakker.com is het BaGGer!!
Sterke punten
Geen!!
Zwakke punten
Geen klantenservice en zeer slechte producten
Op zijn kop
Bestelling beschadigd, vermoedelijk omdat de doos tijdens transport op zijn kop heeft gestaan. Geen antwoord op klachtenmails. Een Nederlandse webshop onwaardig !
Zwakke punten
Dienst na verkoop =NUL
Dooie bloembollen
Slechte betaalrekening,slecht met communiseren,handje vol dooie bolletjes ,voor 50 euro
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Erg klant onvriendelijk zeer slechte kwaliteit
Oplichting
Ik heb bij bakker 10 kruipende klokjesbloem planten besteld. Deze werd als mooie volle plant geadverteerd; met een foto van een mooie volle pot. De afmetingen zouden als volgende zijn: 15cm breed en 25-35cm hoog. Deze afmetingen zouden inclusief pot zijn en zoals het er op de foto uitzag was dit prima. Echter kreeg ik (zeer laat en slecht geleverd) 10 potten binnen van 15cm breed en 25-35cm hoog, met belachelijk kleine stekjes van slechte kwaliteit. Ik denk dat de plantjes die in de pot zaten ongeveer 2-3cm breed waren en misschien een 0,5cm hoog. Waar ik voor betaald heb was dus vooral een pot met aarde. Op hoop van zegen heb ik de stekjes in de tuin gezet, maar in tegenstelling tot mijn andere planten, lijken deze het niet te overleven. Voor twee heb ik nog hoop, de rest gaat het waarschijnlijk niet redden. Echter: zelfs als ze het gered hadden zijn het niet de planten waar je voor hebt betaald, dus ik zou echt iedereen op het hart willen drukken om je planten elders te kopen dan bij bakker (anders kun je net zo goed je geld in de prullenbak gooien).
P.S. Ik heb contact gehad met de klantenservice, maar die konden mij verder niet helpen en namen geen verantwoordelijkheid voor het grote verschil in de belofte die gemaakt werd op de site en de uiteindelijk geleverde producten.
P.P.S. Bakker heeft zoveel mensen opgelicht dat er zelfs een facebook bestaat voor mensen die zich opgelicht voelen door bakker....
Sterke punten
Ze kunnen heel mooi adverteren op hun website. ;)
Zwakke punten
Oplichting: je krijgt niet waar je voor betaald.
bestel bon kijt
bestelling gedaan bijbakkercomfort na 3 weken nog niks onntvangen ge maild ze waren mijn bestelbon kwijtmoest het klant nr doorgeven en de bstelling daarna geen reactie meer nog 3kkeer gemailt nog steeds geen reactie maar ik snap het wel ik had er eencadeau pakket bij van samsung dus bonkwijt ik bestel er nooit meer
Sterke punten
geeeen
Zwakke punten
ze komen hun beloftes niet na
Bagger planten!
Wat een ongelooflijke teleurstelling bij het ontvangen van mijn bestelling. Een XL plant van 80-90cm was een plant van nog geen 50cm hoog! Ook waren de bladeren beschadigd, afgescheurd of verrot. Een ander plantje kwam als kastplantje binnen... Ten eerste duurde het al erg lang voor mijn bestelling geleverd werd, oke.. kan.. shit happens.. maar dan hoop je toch blij te worden van leuke & mooie planten waar je zo lang op hebt zitten wachten. Helaas, grote domper! Krijg ook geen reactie van ze terug.......... kansloos!
Minder dan de helft komt op
Verschillende planten besteld, Uiteindelijk ontvangen na een zeer lange tijd wachten. voornamelijk de Root geleverde planten komen slecht op in de tuin. Van de 15 stuks komt er 3 op.
Helaas blijft het bij bakker.com erg stil bij navraag via de mail.
Sterke punten
Website duidelijk
Zwakke punten
Lange levertijd, kwaliteit produkt, communicatie
Dode plant ontvangen
Ik heb een vleesetendeplant besteld. Zag er op het plaatje heel leuk uit. Bij aankomst kreeg ik een heel klein plantje wat dood en beschimmeld is. Vorige week een mail gestuurd maar nog niks gehoord.
Sterke punten
Goedkoop
Zwakke punten
Goedkoop is duurkoop
Slechte kwaliteit
Ik had 10 dwerg lupinen besteld. Levering snel ontvangen. Echter maar 7 ontvangen. Maar er zijn er maar 3 uitgekomen de rest was al dood voor ik het ontvangen heb. Klacht ingedient moest foto maken en dan zal er een passende oplossing gevonden worden. Daarna nog 2 x gemaild maar nooit meer een antwoord ontvangen.
Vlgns meerdere revieuws is het een waardeloos bedrijf
Sterke punten
Slechte service en telefonisch onbereikbaar
really bad experience with the customer service
After every order we request an invoice with the VAT. we didn't received them and we never got a reply to our e-mails and reminders.
Sterke punten
really bad customer service and really bad communication
Vermijdt Bakker!
Zéér slechte ervaring. 2 klimrozen besteld van 65-75 cm hoog. Planten 6 dagen onderweg, dus dood gearriveerd. Maar niet alleen dood, zij zijn 14 cm hoog (heb het even gemeten), niet 65-75 cm. Jammer dat hier geen foto's bijgevoegd kunnen worden. BIJZONDER slechte communicatie. Talloze emails (met foto's) , talloze telefoontjes. Na weken eindelijk geld terug, maar wel minus verzendkosten. BOEVEN!! Niet gebruiken.
Sterke punten
Geen enkele, hoewel de website er goed uitziet
Zwakke punten
Bezorging, product, service
Waardeloze service !!
Heb een seringen struik besteld en wat potgrond pakket is 4 a 5 dagen (dat kan ik even niet vinden ) onderweg geweest Sering lag gewoon tussen de zakken potgrond en was dus bekneld hij had gebroken en bruine takjes en was helemaal plat nu zou dat niet erg zijn als mijn klachten serieus werden genomen maar na een klacht incl de foto’s Heb ik niets meer gehoord Dus voor mij een vele andere mensen met groene vingers GEEN bakker meer ,!
Hoop dat deze review geplaatst word maar heb daar een hard hoofd in of nog beter .
BAKKER KOM MET EEN OPLOSSING !!!
Sterke punten
Helemaal geen sterke punten het liefst 0 sterren maar dat kan niet
oplichters
deze winkel slaat nergers op. Ze hebben je betaling, houden je zo lang mogelijk aan het lijntje met tegenstrijdige argumenten en leveren niks
Sterke punten
oprecht geen
Zwakke punten
- klantenservice kan niks: kunnen alleen zeggen "hoe vervelend het voor je is", maar kunnen niks oplossen "omdat ze extern zijn"
- backoffice en front office bewust of onbewust rampzalig aangezloten met elkaar. na meerdere keren aangegeven te hebben dat het bericht van de klantenservice tegenstrijdig is met de website is de website dus nogsteeds niet ge-update (ALS je klantenservice dan extern is, zorg dan op zijn minst dat de communicatie goed verloopt).
- ik moet zelf nabellen en contact opnemen voor updates (lees: vertragingen)
- al met al: sympathiek geneuzel maar 0.0 handelingen: koop je niks voor