Bakker.com

Online tuincentrum | Bloembollen en planten kopen | Bakker.com Laat uw tuin tot bloei komen met Bakker! Bestel nu bloembollen, planten, rozen en tuinaccessoires in ons online tuincentrum. Minihorseshop.nl

Bakker.com Reviews

    BaGGer bij Bakker.com

    Ik bestelde 3 x 10 aardbeiplanten. Zelden zo'n waardeloze kwaliteit gezien. Reclameren gaat niet want BaGGer.com heeft geen telefoonnummers of emailadressen waarop men iets van een klantenservice kan bereiken. Mijn advies; ga naar een echte kweker, dan ziet u wat u koopt. Bij Bakker.com is het BaGGer!!

    Sterke punten
    Geen!!

    Zwakke punten
    Geen klantenservice en zeer slechte producten

    Op zijn kop

    Bestelling beschadigd, vermoedelijk omdat de doos tijdens transport op zijn kop heeft gestaan. Geen antwoord op klachtenmails. Een Nederlandse webshop onwaardig !

    Zwakke punten
    Dienst na verkoop =NUL

    Dooie bloembollen

    Slechte betaalrekening,slecht met communiseren,handje vol dooie bolletjes ,voor 50 euro

    Sterke punten
    Niets

    Zwakke punten
    Erg klant onvriendelijk zeer slechte kwaliteit

    Oplichting

    Ik heb bij bakker 10 kruipende klokjesbloem planten besteld. Deze werd als mooie volle plant geadverteerd; met een foto van een mooie volle pot. De afmetingen zouden als volgende zijn: 15cm breed en 25-35cm hoog. Deze afmetingen zouden inclusief pot zijn en zoals het er op de foto uitzag was dit prima. Echter kreeg ik (zeer laat en slecht geleverd) 10 potten binnen van 15cm breed en 25-35cm hoog, met belachelijk kleine stekjes van slechte kwaliteit. Ik denk dat de plantjes die in de pot zaten ongeveer 2-3cm breed waren en misschien een 0,5cm hoog. Waar ik voor betaald heb was dus vooral een pot met aarde. Op hoop van zegen heb ik de stekjes in de tuin gezet, maar in tegenstelling tot mijn andere planten, lijken deze het niet te overleven. Voor twee heb ik nog hoop, de rest gaat het waarschijnlijk niet redden. Echter: zelfs als ze het gered hadden zijn het niet de planten waar je voor hebt betaald, dus ik zou echt iedereen op het hart willen drukken om je planten elders te kopen dan bij bakker (anders kun je net zo goed je geld in de prullenbak gooien). P.S. Ik heb contact gehad met de klantenservice, maar die konden mij verder niet helpen en namen geen verantwoordelijkheid voor het grote verschil in de belofte die gemaakt werd op de site en de uiteindelijk geleverde producten. P.P.S. Bakker heeft zoveel mensen opgelicht dat er zelfs een facebook bestaat voor mensen die zich opgelicht voelen door bakker....

    Sterke punten
    Ze kunnen heel mooi adverteren op hun website. ;)

    Zwakke punten
    Oplichting: je krijgt niet waar je voor betaald.

    bestel bon kijt

    bestelling gedaan bijbakkercomfort na 3 weken nog niks onntvangen ge maild ze waren mijn bestelbon kwijtmoest het klant nr doorgeven en de bstelling daarna geen reactie meer nog 3kkeer gemailt nog steeds geen reactie maar ik snap het wel ik had er eencadeau pakket bij van samsung dus bonkwijt ik bestel er nooit meer

    Sterke punten
    geeeen

    Zwakke punten
    ze komen hun beloftes niet na

    Bagger planten!

    Wat een ongelooflijke teleurstelling bij het ontvangen van mijn bestelling. Een XL plant van 80-90cm was een plant van nog geen 50cm hoog! Ook waren de bladeren beschadigd, afgescheurd of verrot. Een ander plantje kwam als kastplantje binnen... Ten eerste duurde het al erg lang voor mijn bestelling geleverd werd, oke.. kan.. shit happens.. maar dan hoop je toch blij te worden van leuke & mooie planten waar je zo lang op hebt zitten wachten. Helaas, grote domper! Krijg ook geen reactie van ze terug.......... kansloos!

    Minder dan de helft komt op

    Verschillende planten besteld, Uiteindelijk ontvangen na een zeer lange tijd wachten. voornamelijk de Root geleverde planten komen slecht op in de tuin. Van de 15 stuks komt er 3 op. Helaas blijft het bij bakker.com erg stil bij navraag via de mail.

    Sterke punten
    Website duidelijk

    Zwakke punten
    Lange levertijd, kwaliteit produkt, communicatie

    Dode plant ontvangen

    Ik heb een vleesetendeplant besteld. Zag er op het plaatje heel leuk uit. Bij aankomst kreeg ik een heel klein plantje wat dood en beschimmeld is. Vorige week een mail gestuurd maar nog niks gehoord.

    Sterke punten
    Goedkoop

    Zwakke punten
    Goedkoop is duurkoop

    Slechte kwaliteit

    Ik had 10 dwerg lupinen besteld. Levering snel ontvangen. Echter maar 7 ontvangen. Maar er zijn er maar 3 uitgekomen de rest was al dood voor ik het ontvangen heb. Klacht ingedient moest foto maken en dan zal er een passende oplossing gevonden worden. Daarna nog 2 x gemaild maar nooit meer een antwoord ontvangen. Vlgns meerdere revieuws is het een waardeloos bedrijf

    Sterke punten
    Slechte service en telefonisch onbereikbaar

    really bad experience with the customer service

    After every order we request an invoice with the VAT. we didn't received them and we never got a reply to our e-mails and reminders.

    Sterke punten
    really bad customer service and really bad communication

    Vermijdt Bakker!

    Zéér slechte ervaring. 2 klimrozen besteld van 65-75 cm hoog. Planten 6 dagen onderweg, dus dood gearriveerd. Maar niet alleen dood, zij zijn 14 cm hoog (heb het even gemeten), niet 65-75 cm. Jammer dat hier geen foto's bijgevoegd kunnen worden. BIJZONDER slechte communicatie. Talloze emails (met foto's) , talloze telefoontjes. Na weken eindelijk geld terug, maar wel minus verzendkosten. BOEVEN!! Niet gebruiken.

    Sterke punten
    Geen enkele, hoewel de website er goed uitziet

    Zwakke punten
    Bezorging, product, service

    Waardeloze service !!

    Heb een seringen struik besteld en wat potgrond pakket is 4 a 5 dagen (dat kan ik even niet vinden ) onderweg geweest Sering lag gewoon tussen de zakken potgrond en was dus bekneld hij had gebroken en bruine takjes en was helemaal plat nu zou dat niet erg zijn als mijn klachten serieus werden genomen maar na een klacht incl de foto’s Heb ik niets meer gehoord Dus voor mij een vele andere mensen met groene vingers GEEN bakker meer ,! Hoop dat deze review geplaatst word maar heb daar een hard hoofd in of nog beter . BAKKER KOM MET EEN OPLOSSING !!!

    Sterke punten
    Helemaal geen sterke punten het liefst 0 sterren maar dat kan niet

    oplichters

    deze winkel slaat nergers op. Ze hebben je betaling, houden je zo lang mogelijk aan het lijntje met tegenstrijdige argumenten en leveren niks

    Sterke punten
    oprecht geen

    Zwakke punten
    - klantenservice kan niks: kunnen alleen zeggen "hoe vervelend het voor je is", maar kunnen niks oplossen "omdat ze extern zijn" - backoffice en front office bewust of onbewust rampzalig aangezloten met elkaar. na meerdere keren aangegeven te hebben dat het bericht van de klantenservice tegenstrijdig is met de website is de website dus nogsteeds niet ge-update (ALS je klantenservice dan extern is, zorg dan op zijn minst dat de communicatie goed verloopt). - ik moet zelf nabellen en contact opnemen voor updates (lees: vertragingen) - al met al: sympathiek geneuzel maar 0.0 handelingen: koop je niks voor

    zeer slecht klantenservice

    na 3 maanden bellen en mailen me geld 30 euro nog steeds niet terug gekregen wat ze wel beloven

    Sterke punten
    leverd op tyd

    Zwakke punten
    komt afspraken niet na

    Kwaliteit

    Slechte kwaliteit alles in de Kliko gegooid nooit koop ik iets meer te erg voor woorden

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Verrotte planten nooit meer zal ik hier kopen veel geld gekost en alles zo in de kliko gegooid

    Loze beloftes, frustreren

    Niet nakomen levertijd. Wanneer om wat voor reden de aangegeven levertijd niet haalbaar blijkt te zijn, dan wordt dit niet tijdig teruggekoppeld. Diverse malen gebeld over het eindelijk geleverd krijgen en steeds te horen krijgen dat de levering morgen plaats vindt. De avond van diezelfde dag zou er een track&trace-bericht komen. Nog steeds niet gebeurd. Over dit feit de klantenservice meerder malen aangesproken. Aangevoerde excuses zijn dan "het ligt aan PostNL, kwaliteitscontrole, ingebreke zijn van toeleverancier". Het niet eerlijk zijn in de communicatie van de klantenservice levert de consument onnodige frustraties op.

    Sterke punten
    Vriendelijke telefonist(e) die volgens instructies de klant om de tuin leiden.

    Zwakke punten
    - Geen vermelding van actuele voorraad en actuele levertijden op de website - Geen inzage in levertijd - Geen enkele reactie op emails naar de klantenservice - Telefonisch bereikbaar om smoejes te verstrekken - Geen enkele communicatie vanuit Bakker over levertijd - Reageren wel op negatieve reviews

    Perfecte levering

    Perfecte levering binnen 6 dagen, planten waren goed verpakt en vers staan nu in de tuin.

    Sterke punten
    Planten, verpakking en de levering binnen 6 dagen.

    Zwakke punten
    Geen

    Nooit meer

    Ik heb 4 weken geleden plantjes besteld en daarna meerdere malen gebeld en nog steeds geen plant gezien. Wordt steeds t zelfde gezegd. Nee mevrouw als t goedemiddag krijg u vanavond uw track&trace code door post.nl. Maar nee hoor na 4 weken nog steeds niets. Ik heb de order geannuleerd. Ik vind t een zeer kwalijke zaak dat ze je zo belazeren door iedere keer weer te liegen over de levertijd. Dus ik zal hier nooit en dan ook nooit meer iets kopen. Toekomstige kopers. Wees gewaarschuwd. !!!

    Sterke punten
    Aardige medewerkers

    Zwakke punten
    Totaal geen afspraak na kunnen komen

    Bestelling niet geleverd

    Bestelling van 30 maart nog steeds niet binnen op 13 mei, contact telefonisch niet te doen qua wachttijden, e-mail wordt niet op gereageerd. Alleen contact gehad via Facebook en steeds aan het lijntje gehouden. Ben er nu klaar mee en heb de bestelling geannuleerd. Geef dan op de website aan dat producten niet op voorraad zijn of levertijd hebben. Begin er dus niet aan!

    Sterke punten
    Zijn er niet

    Zwakke punten
    - Geen vermelding van actuele voorraad op de website - Geen vermelding van actuele levertijden op de website - Geen inzage in levertijd - Geen enkele reactie op emails naar de klantenservice - Telefonisch onbereikbaar door lange wachttijden - Geen enkele communicatie vanuit Bakker over levertijd - Reageren wel op Facebook messenger - Reageren wel op negatieve reviews

    Bestelling van 30 maart nog steeds niet binnen op 13 mei

    Bestelling van 30 maart nog steeds niet binnen op 13 mei, contact telefonisch niet te doen qua wachttijden, e-mail wordt niet op gereageerd. Alleen contact gehad via Facebook en steeds aan het lijntje gehouden. Ben er nu klaar mee en heb de bestelling geannuleerd. Geef dan op de website aan dat producten niet op voorraad zijn of levertijd hebben. Begin er dus niet aan!

    Sterke punten
    Zijn er niet

    Zwakke punten
    - Geen vermelding van actuele voorraad op de website - Geen vermelding van actuele levertijden op de website - Geen inzage in levertijd - Geen enkele reactie op emails naar de klantenservice - Telefonisch onbereikbaar door lange wachttijden - Geen enkele communicatie vanuit Bakker over levertijd - Reageren wel op Facebook messenger - Reageren wel op negatieve reviews

    Reclamestroom niet te stoppen

    Sinds haf december ben ik bezig om het leegstaande ouderlijk huis postvrij te maken. Dat lukt op 1 bedrijf na: Bakker.com. Wat je ook doet, bellen (3x), mailen (meerdere malen) of terugsturen, de reclametsunami gaat onverminderd door. Vriendelijk vertellen ze dat de gegevens zijn verwijderd om vervolgens zinloze reclamerommel te blijven sturen.

    Sterke punten
    Vriendelijke antwoorden

    Zwakke punten
    Veel beloven, Weinig geven, Doet de gek In vrede leven Ik wil van die troep [email protected]

    Alles naar wens gekregen

    Eerste bestelling die ik had geplaatst heeft een beetje vertraging opgelopen, maar daar ben ik netjes van op de hoogste gebracht. De bestelling van planten en potten is in prima staat aangekomen. Direct een tweede bestelling geplaatst en die is op de vijfde dag na plaatsing aangekomen. Wederom alles compleet en de planten waren ook top. Een volgende bestelling zou ik zo weer plaatsten.

    Sterke punten
    Goed verpakt, zowel planten als potten.

    Wat een arrogant bedrijf

    Wat een arrogant bedrijf!! Wat een arrogant bedrijf!!! Ik heb in beginsel een hekel om op internet te gaan klagen, echter voor Bakker.com maak ik graag een uitzondering. Op 2 Juli voor 180 euro aan potten besteld met een verwachte levertijd van 3-6 werkdagen. Uiteindelijk op 10 Juli zelf maar eens gebeld, blijken de potten niet meer leverbaar, foutje in het SYSTEEM dat ze nog online stonden, foutje in het SYSTEEM dat ik geen melding had gekregen. Order werd nu geannuleerd en ik zou mijn geld terug gestort krijgen, normaal duurt dit 10 werkdagen, maar in dit geval zouden ze dit zsm regelen. Nou niet dus, de 17e nog maar eens gebeld waar mijn geld bleef waarop vervolgens het antwoord kwam dat dit door het SYSTEEM nu eenmaal 10 werkdagen duurt en dat dit nou eenmaal niet bespoedigd kon worden. Na doorvragen naar een collega die dit wel zou kunnen bespoedigen kreeg ik als antwoord dat ze daar niet aan konden beginnen en dat ze verder met mij niet in discussie wilde gaan en dat ik nog maar een weekje moest wachten. De slogan Bakker.com waar tuinplezier begint! kunnen ze beter veranderen in Bakker.com waar de ellende begint! Oftewel snel voorbij scrollen en vooral niets kopen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Blijkbaar slechte voorraad controle en arrogante medewerkers.

    Slechtste klanten service ooit

    Werkelijk de slechtste service ooit! Ik heb andere halve maand gewacht op mijn bestelling en heb nog steeds niks binnen gehad. Nadat ik had gebeld met de klantenservice, omdat mijn pakket niet was aangekomen, werd mij verteld dat mijn pakket binnen 10 dagen geleverd zou zijn. 2 weken later had ik nog steeds niks binnen. Bleek me pakket retour gegaan te zijn. Weer klanten service gebeld. Weer binnen 10 dagen zou mijn bestelling geleverd zijn. Weer niks binnen. Onderhand wacht ik al ander halve maand op me bestelling! Belde naar de klantenservice dat ik er helemaal klaar mee was en me geld terug wilde. Mag ik weer 10 dagen wachten tot me geld op me rekening staat. Afgrijzelijke mensen van de klantenservice die totaal niets doen om je te helpen met je bestelling. Adres wijzigingen kunnen niet. Tijden afspreken kan niet. En een normale reactie krijgen van de half dode persoon aan de telefoon is blijkbaar ook onmogelijk!! Ik hoef jullie planten nooit meer. Tegen de tijd dat ze aankomen zijn ze zo rot als jullie klantenservice personeel!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Klantenservice

Bezoek Bakker.com

Schrijf je eigen review