Lidl Webshop | ééééven kijken - wekelijks nieuwe acties Nu voordelig online bij LIDL winkelen. Wekelijks nieuwe acties ♦ Kies je leverdag ♦ Ook 's avonds bezorgd ♦ De hoogste kwaliteit voor de laagste prijs - ook online!

Lidl Shop Reviews

  • Met een hele grote boog omheen lopen. Super slecht bedrijf.
    Levert veel's te laat en ook nog eens incompleet....

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Het hele bedrijf is onder de maat!!

    Door Smit op 27 juli 2019 Reageer
  • Zeer slecht - onaanvaardbare ervaring, onredelijk en onbeschoft gedrag. Bespaar jezelf enorm veel gezeik en bestel hier niet!

    Levering van tuinset in 3 pakketten, waar je 3 dagen voor thuis moet zijn (tussen 08:00-18:00). Bij nader inzien wilde ik toch afzien van de tafel. Deze was nog niet geleverd, dus wilde ik de order annuleren. Kon niet - Lidl heeft geen contact met DHL over de levering. Enige oplossing was DHL 2 keer laten langskomen, waarna het retour zou worden gestuurd. Ik was niet thuis met levering, maar tot mijn schrik is het pakket toch geleverd in de hal!!!

    Gebeld voor ophaalafspraak. Datum verkeerd in systeem ingevoerd, hele dag voor niets thuis gebleven!

    Vervolgens kan de klantenservice helemaal niets doen! Kan niet later in de avond geleverd worden, of op een dag binnen een bepaald tijdsvak. Bijna 45 lopen bellen en zelfs een teamleider spreken was niet mogelijk! Enige optie is om wéér een hele dag thuis te blijven en op te laten halen. Meisje van klantenservice was daarnaast niet begripvol voor de situatie, begon tegen me te schreeuwen. Klantenservice is dus absoluut dramatisch!!!!!!!

    Zwakke punten
    Annuleringsmogelijkheid levering, levering, retour.

    Door Jowita op 20 mei 2019 Reageer
  • Matras besteld. Twee keer thuis gezeten, geen matras. DHL product toen kwijt. Dagen later gevonden, mailtje dat hij onderweg is naar mijn huis. Van werk naar huis geknald. Oh sorteringsfout. Auto geleend, zelf opgehaald. ZIT ER EEN COMPLEET ANDER MATRAS IN!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Slechte klantenservice, slechte levering (tussen 8 uur in de ochtend en 6 uur in de avond, zit je daar te wachten) en verkeerde communicatie (DHL track and trace sloeg nergens op, twee keer voor niks ene hele dag gewacht) en ook nog eens een verkeerd product geleverd. Wat krijg je als excuus? Een waardebon van 20 piek. Doei.

    Door Annette Hoek op 18 april 2019 Reageer

Bezoek Lidl Shop

Schrijf je eigen review



OnlineShopVergelijker

Op OnlineShopVergelijker.nl lees je reviews over alle online shops van Nederland.
Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.
Deel jouw online shop ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Online Shops