Op 21 november 2017 als Kerstcadeau online gekocht, met 5 à 6 dagen levertijd. Na twee weken zelf contactformulier ingevuld, want ik hoorde maar niets. Kreeg een mail dat de levertijd vertraagd was. Daarna een mail dat het product 15 december geleverd zou zijn. 21 december maar zelf gebeld, ik hoorde weer niets: 'Of ik het product voor de Kerst nog kon verwachten?', antwoord: Neen, levertijd is met drie weken verlengd. Kunnen wij u een gratis VT Wonen tijdschrift aanbieden? NEE, ik wil mijn Kerstcadeau. Vier weken later: nog geen magazine rek, en ook geen gratis VT Wonen. Zelf na een maand maar weer contact opgenomen, ik had namelijk nog steeds NIETS van hen gehoord, kreeg ik de volgende dag een mail, u product kan niet worden geleverd.... Een automatisch aangemaakte mail, zonder toenaam, zonder excuus... pffff. En m'n geld? dat heb ik nog niet.
Sterke punten geen
Zwakke punten Alles! Vanaf het moment dat je iets besteld, moet je maar wachten, wachten en wachten. Je moet zelf overal achteraan, en krijgt dan vervolgens onpersoonlijke mailtjes met uitstel, uitstel, afstel.
Het retourbedrag van 70 euro voor een defecte theepot nog steeds niet ontvangen. Drie keer gebeld naar de klantenservice. Het geld zou zijn overgemaakt maar heb ik niet ontvangen! Drie keer heeft de klantenservice een bericht achtergelaten bij hun financiële administratie en zou ik een bericht ontvangen. Maar tot op heden en nog steeds mijn geld niet retour! Hoe moeilijk kan het zijn om dit uit te zoeken? Schandalig!
Nadat ik een incompleet product had ontvangen, heb ik met vt wonen service gebeld. Een zeer vriendelijke vrouw heeft mij snel en adequaat geholpen. Ik hoop dat alle medewerkers van de vtwonen service desk zo vriendelijk zijn als Dinie!
Vr wonen - slechte zaak
Gebeld
Geschreven
Van alles beloofd
Geen reactie
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Van alles mis
Onprofessioneel, Onbekwaam, Incompetent
Op 21 november 2017 als Kerstcadeau online gekocht, met 5 à 6 dagen levertijd. Na twee weken zelf contactformulier ingevuld, want ik hoorde maar niets. Kreeg een mail dat de levertijd vertraagd was. Daarna een mail dat het product 15 december geleverd zou zijn. 21 december maar zelf gebeld, ik hoorde weer niets: 'Of ik het product voor de Kerst nog kon verwachten?', antwoord: Neen, levertijd is met drie weken verlengd. Kunnen wij u een gratis VT Wonen tijdschrift aanbieden? NEE, ik wil mijn Kerstcadeau. Vier weken later: nog geen magazine rek, en ook geen gratis VT Wonen. Zelf na een maand maar weer contact opgenomen, ik had namelijk nog steeds NIETS van hen gehoord, kreeg ik de volgende dag een mail, u product kan niet worden geleverd.... Een automatisch aangemaakte mail, zonder toenaam, zonder excuus... pffff. En m'n geld? dat heb ik nog niet.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
Alles! Vanaf het moment dat je iets besteld, moet je maar wachten, wachten en wachten. Je moet zelf overal achteraan, en krijgt dan vervolgens onpersoonlijke mailtjes met uitstel, uitstel, afstel.
Geen geld terug na diverse malen bellen
Het retourbedrag van 70 euro voor een defecte theepot nog steeds niet ontvangen. Drie keer gebeld naar de klantenservice. Het geld zou zijn overgemaakt maar heb ik niet ontvangen! Drie keer heeft de klantenservice een bericht achtergelaten bij hun financiële administratie en zou ik een bericht ontvangen. Maar tot op heden en nog steeds mijn geld niet retour! Hoe moeilijk kan het zijn om dit uit te zoeken? Schandalig!
Sterke punten
Mooie spullen
Zwakke punten
Slechte service bij problemen
Goede service
Nadat ik een incompleet product had ontvangen, heb ik met vt wonen service gebeld. Een zeer vriendelijke vrouw heeft mij snel en adequaat geholpen. Ik hoop dat alle medewerkers van de vtwonen service desk zo vriendelijk zijn als Dinie!
Sterke punten
Vriendelijk, adequaat
Zwakke punten
?