Online tuincentrum | Bloembollen en planten kopen | Bakker.com Laat uw tuin tot bloei komen met Bakker! Bestel nu bloembollen, planten, rozen en tuinaccessoires in ons online tuincentrum. Minihorseshop.nl

Bakker.com Reviews

  • deze winkel slaat nergers op. Ze hebben je betaling, houden je zo lang mogelijk aan het lijntje met tegenstrijdige argumenten en leveren niks

    Sterke punten
    oprecht geen

    Zwakke punten
    - klantenservice kan niks: kunnen alleen zeggen "hoe vervelend het voor je is", maar kunnen niks oplossen "omdat ze extern zijn"
    - backoffice en front office bewust of onbewust rampzalig aangezloten met elkaar. na meerdere keren aangegeven te hebben dat het bericht van de klantenservice tegenstrijdig is met de website is de website dus nogsteeds niet ge-update (ALS je klantenservice dan extern is, zorg dan op zijn minst dat de communicatie goed verloopt).
    - ik moet zelf nabellen en contact opnemen voor updates (lees: vertragingen)
    - al met al: sympathiek geneuzel maar 0.0 handelingen: koop je niks voor

    Door Tijme Roelofs op 23 september 2019 Reageer
  • na 3 maanden bellen en mailen me geld 30 euro nog steeds niet terug gekregen wat ze wel beloven

    Sterke punten
    leverd op tyd

    Zwakke punten
    komt afspraken niet na

    Door veldhoven op 22 juli 2019 Reageer
  • Slechte kwaliteit alles in de
    Kliko gegooid nooit koop ik iets meer te erg voor woorden

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Verrotte planten nooit meer zal ik hier kopen veel geld gekost en alles zo in de kliko gegooid



    Door Jennie op 15 juni 2019 Reageer
  • Niet nakomen levertijd. Wanneer om wat voor reden de aangegeven levertijd niet haalbaar blijkt te zijn, dan wordt dit niet tijdig teruggekoppeld.

    Diverse malen gebeld over het eindelijk geleverd krijgen en steeds te horen krijgen dat de levering morgen plaats vindt. De avond van diezelfde dag zou er een track&trace-bericht komen. Nog steeds niet gebeurd. Over dit feit de klantenservice meerder malen aangesproken. Aangevoerde excuses zijn dan "het ligt aan PostNL, kwaliteitscontrole, ingebreke zijn van toeleverancier". Het niet eerlijk zijn in de communicatie van de klantenservice levert de consument onnodige frustraties op.

    Sterke punten
    Vriendelijke telefonist(e) die volgens instructies de klant om de tuin leiden.

    Zwakke punten
    - Geen vermelding van actuele voorraad en actuele levertijden op de website
    - Geen inzage in levertijd
    - Geen enkele reactie op emails naar de klantenservice
    - Telefonisch bereikbaar om smoejes te verstrekken
    - Geen enkele communicatie vanuit Bakker over levertijd
    - Reageren wel op negatieve reviews

    Door Klant op 8 juni 2019 Reageer
  • Perfecte levering binnen 6 dagen, planten waren goed verpakt en vers staan nu in de tuin.

    Sterke punten
    Planten, verpakking en de levering binnen 6 dagen.

    Zwakke punten
    Geen

    Door Ron Erwich op 5 juni 2019 Reageer
  • Ik heb 4 weken geleden plantjes besteld en daarna meerdere malen gebeld en nog steeds geen plant gezien. Wordt steeds t zelfde gezegd. Nee mevrouw als t goedemiddag krijg u vanavond uw track&trace code door post.nl. Maar nee hoor na 4 weken nog steeds niets. Ik heb de order geannuleerd. Ik vind t een zeer kwalijke zaak dat ze je zo belazeren door iedere keer weer te liegen over de levertijd. Dus ik zal hier nooit en dan ook nooit meer iets kopen.
    Toekomstige kopers. Wees gewaarschuwd. !!!

    Sterke punten
    Aardige medewerkers

    Zwakke punten
    Totaal geen afspraak na kunnen komen

    Door C. Frederiks op 24 mei 2019 Reageer
  • Bestelling van 30 maart nog steeds niet binnen op 13 mei, contact telefonisch niet te doen qua wachttijden, e-mail wordt niet op gereageerd. Alleen contact gehad via Facebook en steeds aan het lijntje gehouden. Ben er nu klaar mee en heb de bestelling geannuleerd. Geef dan op de website aan dat producten niet op voorraad zijn of levertijd hebben. Begin er dus niet aan!

    Sterke punten
    Zijn er niet

    Zwakke punten
    - Geen vermelding van actuele voorraad op de website
    - Geen vermelding van actuele levertijden op de website
    - Geen inzage in levertijd
    - Geen enkele reactie op emails naar de klantenservice
    - Telefonisch onbereikbaar door lange wachttijden
    - Geen enkele communicatie vanuit Bakker over levertijd
    - Reageren wel op Facebook messenger
    - Reageren wel op negatieve reviews

    Door Rik Delsing op 13 mei 2019 Reageer
  • Bestelling van 30 maart nog steeds niet binnen op 13 mei, contact telefonisch niet te doen qua wachttijden, e-mail wordt niet op gereageerd. Alleen contact gehad via Facebook en steeds aan het lijntje gehouden. Ben er nu klaar mee en heb de bestelling geannuleerd. Geef dan op de website aan dat producten niet op voorraad zijn of levertijd hebben. Begin er dus niet aan!

    Sterke punten
    Zijn er niet

    Zwakke punten
    - Geen vermelding van actuele voorraad op de website
    - Geen vermelding van actuele levertijden op de website
    - Geen inzage in levertijd
    - Geen enkele reactie op emails naar de klantenservice
    - Telefonisch onbereikbaar door lange wachttijden
    - Geen enkele communicatie vanuit Bakker over levertijd
    - Reageren wel op Facebook messenger
    - Reageren wel op negatieve reviews

    Door Rik Delsing op 13 mei 2019 Reageer
  • Sinds haf december ben ik bezig om het leegstaande ouderlijk huis postvrij te maken. Dat lukt op 1 bedrijf na: Bakker.com.
    Wat je ook doet, bellen (3x), mailen (meerdere malen) of terugsturen, de reclametsunami gaat onverminderd door.
    Vriendelijk vertellen ze dat de gegevens zijn verwijderd om vervolgens zinloze reclamerommel te blijven sturen.

    Sterke punten
    Vriendelijke antwoorden

    Zwakke punten
    Veel beloven,
    Weinig geven,
    Doet de gek
    In vrede leven

    Ik wil van die troep [email protected]

    Door Nasus op 16 februari 2019 Reageer
  • Eerste bestelling die ik had geplaatst heeft een beetje vertraging opgelopen, maar daar ben ik netjes van op de hoogste gebracht. De bestelling van planten en potten is in prima staat aangekomen.
    Direct een tweede bestelling geplaatst en die is op de vijfde dag na plaatsing aangekomen.
    Wederom alles compleet en de planten waren ook top.
    Een volgende bestelling zou ik zo weer plaatsten.

    Sterke punten
    Goed verpakt, zowel planten als potten.

    Door Manfred op 8 december 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Wat een arrogant bedrijf!!
    Wat een arrogant bedrijf!!! Ik heb in beginsel een hekel om op internet te gaan klagen, echter voor Bakker.com maak ik graag een uitzondering.
    Op 2 Juli voor 180 euro aan potten besteld met een verwachte levertijd van 3-6 werkdagen. Uiteindelijk op 10 Juli zelf maar eens gebeld, blijken de potten niet meer leverbaar, foutje in het SYSTEEM dat ze nog online stonden, foutje in het SYSTEEM dat ik geen melding had gekregen. Order werd nu geannuleerd en ik zou mijn geld terug gestort krijgen, normaal duurt dit 10 werkdagen, maar in dit geval zouden ze dit zsm regelen. Nou niet dus, de 17e nog maar eens gebeld waar mijn geld bleef waarop vervolgens het antwoord kwam dat dit door het SYSTEEM nu eenmaal 10 werkdagen duurt en dat dit nou eenmaal niet bespoedigd kon worden. Na doorvragen naar een collega die dit wel zou kunnen bespoedigen kreeg ik als antwoord dat ze daar niet aan konden beginnen en dat ze verder met mij niet in discussie wilde gaan en dat ik nog maar een weekje moest wachten.
    De slogan Bakker.com waar tuinplezier begint! kunnen ze beter veranderen in Bakker.com waar de ellende begint!
    Oftewel snel voorbij scrollen en vooral niets kopen.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Blijkbaar slechte voorraad controle en arrogante medewerkers.

    Door Geert van Pa op 17 juli 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


  • Werkelijk de slechtste service ooit! Ik heb andere halve maand gewacht op mijn bestelling en heb nog steeds niks binnen gehad. Nadat ik had gebeld met de klantenservice, omdat mijn pakket niet was aangekomen, werd mij verteld dat mijn pakket binnen 10 dagen geleverd zou zijn. 2 weken later had ik nog steeds niks binnen. Bleek me pakket retour gegaan te zijn. Weer klanten service gebeld. Weer binnen 10 dagen zou mijn bestelling geleverd zijn. Weer niks binnen. Onderhand wacht ik al ander halve maand op me bestelling! Belde naar de klantenservice dat ik er helemaal klaar mee was en me geld terug wilde. Mag ik weer 10 dagen wachten tot me geld op me rekening staat. Afgrijzelijke mensen van de klantenservice die totaal niets doen om je te helpen met je bestelling. Adres wijzigingen kunnen niet. Tijden afspreken kan niet. En een normale reactie krijgen van de half dode persoon aan de telefoon is blijkbaar ook onmogelijk!! Ik hoef jullie planten nooit meer. Tegen de tijd dat ze aankomen zijn ze zo rot als jullie klantenservice personeel!

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Klantenservice

    Door Patrique op 9 januari 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.


Bezoek Bakker.com

Schrijf je eigen review



OnlineShopVergelijker

Op OnlineShopVergelijker.nl lees je reviews over alle online shops van Nederland.
Dit geeft jou in één oogopslag een overzicht van meningen, ervaringen en eventuele klachten.
Deel jouw online shop ervaringen met andere bezoekers en schrijf ook een review!

Online Shops