Loze beloftes, frustreren

Loze beloftes, frustreren

Niet nakomen levertijd. Wanneer om wat voor reden de aangegeven levertijd niet haalbaar blijkt te zijn, dan wordt dit niet tijdig teruggekoppeld.

Diverse malen gebeld over het eindelijk geleverd krijgen en steeds te horen krijgen dat de levering morgen plaats vindt. De avond van diezelfde dag zou er een track&trace-bericht komen. Nog steeds niet gebeurd. Over dit feit de klantenservice meerder malen aangesproken. Aangevoerde excuses zijn dan "het ligt aan PostNL, kwaliteitscontrole, ingebreke zijn van toeleverancier". Het niet eerlijk zijn in de communicatie van de klantenservice levert de consument onnodige frustraties op.

Sterke punten
Vriendelijke telefonist(e) die volgens instructies de klant om de tuin leiden.

Zwakke punten
- Geen vermelding van actuele voorraad en actuele levertijden op de website
- Geen inzage in levertijd
- Geen enkele reactie op emails naar de klantenservice
- Telefonisch bereikbaar om smoejes te verstrekken
- Geen enkele communicatie vanuit Bakker over levertijd
- Reageren wel op negatieve reviews

Bezoek Bakker.com Reviews over Bakker.com

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Bakker.com
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden